Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Markedsføringsideer søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber på, at der er nogle derude, som kan hjælpe mig med at besvare mit spørgsmål.

Sammen med en ven har vi startet en virksomhed, og vi vil høre hvordan man bedst muligt kan komme ind på markedet. Skal man ud til butikkerne og fortælle om sit produkt, eller skal der investeres på diverse reklamer osv. Vi tænker, at der er god mulighed i at lave en blogfacebook el.

Håber der er nogle gode svar derude Smile 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvad skal i sælge? Det er vigtigt at vide hvad i sælger ellers kan man ikke sammensætte en ordentlig markedsføring. Der er jo forskel på om det er en bil til 700.000 i sælger eller hårelastikker.Det gør det hvert fald lettere for os at hjælpe jer, hvis vi ved hvad i sælger :)

Mvh Marc

Ung iværksætter med store drømme

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Præcis som tidligere skrevet, er det ret væsentligt og vide, hvad det er I sælger. :-)

Hvis Amino brugere skal komme med gode idéer, skal Vi have noget at gå ud fra. Som sagt, sælger I biler eller hår elastikker? :-)

Uanset hvad er en Facebook side en god idé, vil jeg mene. Uanset hvad kan I overføre noget trafik fra siden til Jeres eventuelle webshop, og det er jo meget rart.

Mvh

Morten

Følg med i min Prag blog!

Tilmeldt 18. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det gik vist lidt for hurtig før. Vi vil gerne skabe et firma der sælger kvalitets tøj til drenge/mænd fra alderen 15 og op.

Hvordan er mulighederne i udlandet, såsom kina?

Jinjira

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd ar at starte meget mere målrettet. Hvem er det I vil sælge tøj til? Er det drenge på 15-16 år, 17-18 årige eller 20-25 årige? Find en meget snæver målgruppe, og lav så drømme produktet til disse. Det kan f.eks. være: t-shirts til 15-16 årige der går op i fitness. Eller 17-18 årige der er til hip-hop. Ved at lave en snæver målgruppe kan I lave et meget skarpere produkt, ved hvem I skal sælge til og kan så senere udvide.

Der er jo en verden til forskel på hvad for noget tøj en revisor og en hip hopper går i, selvom de måske er lige gamle. Ligesom der er forskel på hvad for noget tøj en 16 årig med revisordrømme går i og en 25 årig revisor. Så snæver ind.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)