Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé - tror jeg. Hvad nu?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er også den type der hele tiden får mere eller mindre gode idéer. Ofte har jeg fundet på et eller andet for blot at opdage, at det allerede eksisterer. Men om ikke andet, så beviser det at jeg ikke er helt tosset!

Nu har jeg en god idé - igen. Og jo mere jeg tænker over den, jo bedre synes jeg om den. Det er en vaskeægte dotcom-idé, men jeg tror alligevel på den ;-) Den kan startes lokalt (Danmark), men har bestem internationalt potentiale. Jeg kan sige så meget at det handler ikke om salg af produkter.

Jeg er igangsætter, inspirator, erfaren IT-professionel og meget mere, men ikke hverken udvikler eller grafiker. Så umiddelbart er det min plan at finde sammen med en der har de kvalifikationer jeg mangler så vi supplerer hinanden. Men hvordan bærer man sig ad med det via f.eks. denne hjemmeside uden at offentliggøre idéen? Det er vel et fast tilbagevendende spørgsmål på disse sider.

Jeg mener at idéen kan iværksættes i en version 1.0 uden nævneværdige investeringer - ud over tid og engagement.

Kan du udvikle i f.eks. PHP og er du en rimelig grafiker og har lyst til at være selvstændig, så lad mig høre fra dig.

Kommentarer og forslag i øvrigt er velkomne.

Jakob

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Først velkommen til Amino.
Jeg har været i en lignende situation hvor jeg fandt sammen med kompetencerne via Jobber.dk (dengang) - nu Onlineannoncer.dk
 
Du behøver ikke løfte sløret helt, men prøv at spørge om der er nogen der er interesseret i samarbejde, og hold så et møde eller to hvor I aftaler hvilke ideer i vil arbejde med.
 
Det er ikke let at samarbejde med fremmede på den måde, men det ER muligt.
 
Held og lykke med det.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)