Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genial idé, men mangler viden(apps)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino :) 

Jeg har fået en genial idé (synes jeg selv) som jeg virkelig tror på!!! Der er bare et problem, idéen er en app og det kan jeg ikke finde ud af at bygge...

Jeg vil gerne bygge denne app selv, så jeg skal på en eller anden måde lærer det. 

derfor søger jeg et kursus online, foredrag w/e som kan hjælpe mig til at lærer og bygge apps. Et online sted hvor jeg kan lærer det er at foretrække, da jeg skal rejse rundt det næste halve år. Jeg er villig til at betale, hvis det er et must for at få det bedste på markedet. 

Er der nogle som har et eller flere forslag? 

Ps. Jeg har en mac til at lave den på, hvis det gør nogen forskel. 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel bare at google app udvikling i det OS du gerne vil udvikle til og så starte med tutorials for begyndere

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg ikke selv gå igang med at lære det. Jeg ville hellere tage til en af de start-up konkurrencer der er at finde rundt omkring i landet. 

F.eks. til en start-up weekend kommer man som teknikker eller ikke-teknikker. Alle kan komme og man behøver ikke have en ide. Så ser man om man kan samle et team omkring ideen og udvikler den i løbet af weekenden. Hvis du ikke kan finde nogen at arbejde med er det nok enten fordi ideen er dårlig eller at du ikke er til at arbejde sammen med. Det er virkelig en god måde at finde ud af meget om sig selv på, og så en hel masse viden.

Btw, hvis du troede så meget på ideen så ville du ikke tage ud og rejse så ville du bruge det halve år på at arbejde ;) 

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Hjørring
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige brugt 75000 på rejsen, er 20 år gammel og student. Jeg har arbejdet rigtig hårdt for de penge. Så at aflyse rejsen ville være absurd. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jakob siger så er det bare om at komme i gang med tutorials.

https://www.udemy.com/ er et godt sted at finde begynderkurser.
For at starte fra bunden kan du lære at programmere i C

https://www.udemy.com/c-programming-ios-development-starts-here/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også lave en HTML5-baseret app, som så kan converteres til en app der kan udgives i App Store og Google Play. Fordelen er, at du ikke behøver at udvikle to apps for at dække både iOS og Android. Princippet beskrives i denne tråd (jeg har ikke selv prøvet det): http://www.amino.dk/forums/t/208843.aspx

Det er dog ikke alle typer apps man kan lave på denne måde. Men mange kan, og eks. Facebook's app har tidligere været lavet i HTML5.

Men tænk iøvrigt også på, at mange apps kræver en backend. F.eks. hvis bruger data skal deles, gemmes eller lign. 

Mvh Carsten

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg selv begyndte på at lære at udvikle apps for godt et års tiden siden fik jeg utrolig meget hjælp herfra: http://thenewboston.org/tutorials.php 

Jeg ville lære Java, da Android apps bliver udviklet i Java. Det hele er på engelsk, men de laver nogle vildt lækre vidoer, som guider dig step for step igennem hele processen! 

Jeg ville gennemgå de fire 4 kategorier der omhandler Java, samt den om "Android development". Der er dog også tutorials om iPhone development, hvis det er det, du ønsker :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)