Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale udviklere til større projekt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skal have udviklet en B2B auktionsside med et budget på 25.000-75.000,- og i den forbindelse er vi meget interesseret i anbefalinger. Udbuddet af udviklere er en kæmpe jungle, så vi vil meget gerne høre fra nogen, eller nogen som kender nogen, der er gearet til større projekter og har evnerne i orden. En fuld opgavebeskrivelse med krav til funktioner er udarbejdet.

Mvh

Lasse

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg sidder (næsten kun) med større web projekter. Har en 5 års erfaring i bagagen som webudvikler.

Kontakt mig http://benberkan.com/#contact - vil gerne høre mere og læse din kravspecifikation.

Go aften :-)

Mvh

Azddin Benberkan

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Azddin

Det var ikke muligt at vedhæfte en fil i din kontaktformular, så jeg har sendt en besked her på Amino.

Mvh

Lasse 

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

25-75k er ikke et større projekt, for en udviklere. Det er jo under en måneds arbejde for en udvikler.

Med det budget så skal du nok søge på Elance. Det skulle heller ikke være et stort problem hvis der ligger fuld dokumentation på projektet.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det var jeg ikke klar over..

Når størstedelen af sider der bliver bygget vel er webshops eller hjemmesider uden anden funktion, tænkte jeg, at en auktionsside var en større opgave. Troede også, at en udvikler primært levede af små opgaver. Om ikke andet, så er jeg ikke interesseret i en udenlandsk freelancer i denne omgang, men tak for svaret.

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja en auktionsside kan være en størrer opgave men så snakker vi muligvis beløb omkring 250k hvis du skal have en god udvikler på den. Det er ikke bare at sidde og knalde næverne i et keyboard men der er en del arbejde med at skulle snakke om tingene, lave dokumentation, bygge en adminside (som der er mange der glemmer) og teste det der er lavet.

Det tager tid at lave gode ting, men får du en god udvikler på det så er pengene også givet godt ud.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

75.000 svare til max 150 timer hos en dansk udvikler mindre hvis han skal være dygtig. Store projekter har budgetter på mio'er. Jeg giver dig gerne en times snak over telefonen til at hjælpe dig. Jeg køre en del IT projekter. Send mig en besked over amino med dit telefonnummer og et tidsrum hvor jeg kan ringe.

Lasse Schriver Nielsen:
Troede også, at en udvikler primært levede af små opgaver.

Nogen gør men langt de fleste lever af projekter der er størrer end dit budget. Du ser bare ikke så meget til dem på amino da de normalt kun er mere etablerede virksomhedder der har penge nok.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)