Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specialbygning af salgsvogn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg sætter min lid til jer, da jeg er sikker på i kan hjælpe. Har forsøgt at finde et firma på google, som gør i:
Specialbygning/indretning af salgsvogne, og evt.reklame (men kan intet finde, ellers søger jeg på det forkerte)

Kan i anbefale et dygtigt firma som beskæftiger sig med dette?

Glæder mig til at læse jeres svar

Med venlig hilsen
Jss

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være den klassiske og små kedelige slags, eller den opfindsomme, kreative model som skaber blikfang og opmærksomhed? ;-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det skal helt klart være den sidste, er præcis det jeg er på udkig efter, er det noget du kender noget til? Det skal dog samtidig være mobilt, og nemt at holde (skal ku holde til turen på landevejen)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Tak for dit svar
Har været inde på sealandia som den første jeg fandt på google, og har dog også tænkt mig at forhøre mig hos dem, da de har nogle fine vogne.
Men Vil dog se om jeg ikke kan finde et kreativt firma/person herinde, som tænker lidt "ud af boksen"

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal vide lidt mere om hvor "vild" du vil være, din ide osv. for at jeg kan sende dig i den rigtige retning. Men fornemmer du helst ikke vil afslører for meget her.?
Du er velkommen til at ringe på 4060 7578. Så er jeg ret sikker på at jeg kender et godt match til dig. Spørgsmålet er bare hvem der er bedst til din ide.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jss

Jeg har en salgsvogn til salg, som er et kyllinge koncept, men pga. af tidsmangel ( jeg har både et civilt job og er selvstædigt) så vil jeg sælge vognen igen, evt forpagte den ud. Jeg købte den af Chick Town i Hadsten, du kan Google dem og læse om konceptet, hvis det har din interesse så er du velkommen til at maile mig,

noerholm.service@gmail.com

hilsen

Michael Nørholm

53 69 05 10

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tar kontakt. Håber det er ok hvis jeg ringer en lørdag, der har jeg pt. Bedst tid..

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ok

hilsen michael

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu lever jeg selv at lave autoelektronik, så kommer lidt rundt omkring på opgaver. 

Der er et firma der hedder DKT, som laver alle mulige bil-indretninger og ombygninger. Tror mest at det er kølerums-indretning de laver, men ved at de også har lavet mobile biografer, hundeslæder på hjul, og andre vilde ting.

De er ihvertfald værd at give et et forsøg, hvis du skal have lavet noget specielt.; dkt-auto.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)