Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor-medejer-kompagnon-partner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en eller flere der vil være med i, eller være til gavn, i min virksomhed og booste den op på et større plan til glæde for alle parter.

Jeg driver en lille forretning ude på Lars tyndskids mark ved holstebro.
MEN den skal være STØRRE for at kunne give overskud og helst et stort overskud
Jeg har ideerne til udvidelsen,
jeg har produkterne ( uden salgsgas de bedste på markedet) og partnere indenfor produkterne,
jeg har den tekniske know-how om produkterne
Jeg har domænenavne til at understøtte websalg
Markedet er kun lige kommet igang og jeg har været med fra starten så jeg kender det meste til det.
 
Meget meget kort fortalt er det Kinesisk/østen producerede motorcykler, ATV ( All-Terrain-Vehicles) eller 4-hjulede crossere som nogen kalder dem.
Avancen er stor hvis man har kapital til at indkøbe i de rigtige mængder, fra de rigtige leverandører og allermest vigtigt: Den bedste kvalitet.
Og ikke mindst sælge dem de rigtige steder.
 
Det er såmænd ok herude, men kundekredsen kan tidobles eller mere ved at rykke til de større byer.
De etablerede mærkevare forhandlere er ikke så interesserede i at få disse maskiner ind i sortimentet.
Så derfor må vi selv stable forretninger op og det har jeg ikke kapital til.
 
Er der nogen der har mod på at høre mere, se maskinerne, komme med bud på strategier, eller har du forretningen allerede og kan se fornuften i en partner så skriv her eller PM mig.
 
Jeg er åben for alle ideer og konstellationer.
 
Ps. Århus ville måske være det bedste sted til den første udvidelse
 

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 04:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig

 
har tidliger været inde på din website og set lidt rundt.
 
din FMC Regal Raptor 250 ccm den er billig nok dog vil jeg mene der et 2 ting der gør den meget svær at sælge - tophastigheden på kun 115 km/T - benzinøkonomien den er ikke god nok i mine øjne - jeg kan ikke køre fra mit hjem og op til min søn uden at skulle tanke på vejen (330 km) - det kan gøre jeg vælger den fra - det positive den er folt at se på prisen er yderst fornuftig og uha den er langt foran eks. de gode gamle suzuki GN 250.
 
Jeg ser et stort marked for denne type i københavn - det er ikke en latterlig 45 - det er en MC - den er kvik nok til at løbe fra langt de flest biler i kbh - let at stille fra sig når man skal på job - date - cafe og alt muligt andet.
 
Dog skal du lige have rette de fejl der på din website under din afd.med mc.

Venligst

René Buch

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Korntrold.

Hvis vi dog snart fik gennemført EU-reglerne herhjemme, ville du kunne køre på en 125 ccm af samme slags
på dit bilkørekort som de fleste andre steder i EU
Så var man ikke mere til gene for sig selv og den øvrige trafik, som man er på en 45-er
 
Det med tophastigheden er rigtig, omend flere af dem kører 120+
Men det er en Cruiser og ikke en motorvejscykel.
Det nyligt indførte klippekort har også lagt en dæmper på tophastigheden.
 
Næ, skal du have den rigtige citymaskine skal du have en V3.
Hva'' ba, Motorcykel med automatgear.
Det er det smarteste i en storby med mange lyskryds, - ingen gearskift og langt hurtigere i optræk end biler
Du kan sno dig og kommer først til det næste kryds.
 
Har du lokalerne i københavn og lidt iværksætter kapital er vi igang inden foråret!!

Med venlig hilsen
Kenneth Skou

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja du har nok ret i det er smart med mc med aut. gear - men jeg ville ALDRIG købe det for jeg er mc-freak så det gør noget. Jeg har ikke lokaler ej heller lyst til at kaste mig nu i handel og service med mc eller det der er mindre. Jeg har mit fokus på en helt anden branche end din.
 
Eneste jeg ville var at gøre dig ops på de ting som jeg ser dem.
 
Jo en vildt godt alternativ til bus og tog i city - eks er der kun 16 km fra Ballerup til Rådhuspladsen - med bus og tog har du hurtigt brugt det meste af en time. PÅ en af dien city bikes så kan det let gøre på under halvdelen af den tid.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)