Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en eller flere, der vil holde foredrag om hunde og/eller katte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Havtorn Petfood Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Efter at jeg overtog forhandlingen af Husse hunde- og katte foder i mit lokalområde, har jeg lavet forskellige konkurrencer og arrangementer både online og offline for at skabe opmærksomhed omkring mit firma og foderet. Udover diverse ting på facebook, arrangerer jeg bla. Walk The Dog på søndag, som ser ud til at blive en succes. Nu vil jeg gerne udvide mine aktiviteter med foredrag/kurser, som henvender sig til hunde og katte ejere. Jeg håber derfor at der er nogen herinde på Amino, som kunne tænke sig at indlede et samarbejde med mig. Jeg har søgt lidt på google, men syntes lige jeg ville høre om der var nogen herinde, som var interesseret først. Foredrag/kurser vil blive afholdt i Aarhus og omegn, Skriv en PB eller her i tråden med hvad du kan tilbyde. Så vil jeg se på det. Har du forslag til andet end foredrag/kurser, som du mener kunne interessere mig er jeg også interesseret i at høre om det. 

Mvh Vibeke

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vibeke,

Er nødtil at høre vil du afholde foredrag eller deltage i nogle? :-)

Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Havtorn Petfood Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne at hunde og katte ejere i mit lokalområde forbinder mit firma med andet end bare salg af foder, så derfor planlægger jeg bla. at arrangere foredrag og kurser der henvender sig til hunde og katte ejere. Det jeg søger er derfor en eller flere, som vil komme og dele ud af sin viden til de arrangementer jeg holder. 

Mvh

Vibeke

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Vibeke Reese. Hun har Nordjyllands Dyr Adfærds Klinik. Hendes bog og DVD er lige kommet ud. Hun træner blandt andet militær hunde, service hunde, tager med politi ud for at se om en hund er farlig inden den fjernes.

Hun har trænet løver, tiger i Aalborg Zoo og har levet blandt ulve i vildmarken. Hun er toppen indenfor den  branche. Hun har lige været i Japan og undervise i dyr adfærd.

Send en PM hvis du vil have hendes kontakt oplysninger.

Mvh

Eric J. Christiansen

Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Havtorn Petfood Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet

Jeg har været inde på hendes side, men syntes at det bliver for dyrt hvis hun skal komme og holde foredrag. Foredrag incl. kørsel bliver over 3000,- og det syntes jeg er i overkanten af hvad jeg har råd til. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)