Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sitelinks på organisk Søgning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Der er en ting jeg har tænkt lidt på. 

Når man søger på vores side, "Alphageek" på google. Så kommer vi op på de organiske søgeord.

Under vores sidelink er der så nogle sitelinks. 

Kan jeg selv påvirke hvilke sitelinks den viser. 

Pt. viser den f.eks. Computere & Teknik - ‎LEGO-lignende Slik-klodser - ‎Doctor Who TARDIS Krus og jeg mener at vi har sider der har langt højere relevans for vores webshop

Håber i kan hjælpe.

Mvh. Jakob.

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Google vælger som udgangspunkt hvad der skal vises, men i WebMasterTools kan du bede om at bestemte links ikke skal vises. Du finder det under "Søgefunktionens udseende ---> websitelinks".

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret. Hvor lang tid går der cirka før det er synligt på google? :)

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

De er desværre ikke kommet frem endnu? 

Nogle forklaringer herpå? :)

Mvh. 

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg har selv oplevet at ændringerne aldrig skete - eller at der i hvert fald gik et par uger. Tror det er lidt op til Google, men ret mig hvis jeg tager fejl.

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt ud af at den ikke var tracket ordenligt, så derfor skete der ikke noget.

Jeg har nu prøvet at nedrykke dem, med den rette sporing + jeg har pinget mit site. Så det burde ikke tage så lang tid, men der er dog stadig ikke sket noget. 

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)