Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par gode råd til vores nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lapper det i mig det I skriver Smile

Vi har en lille diskussion mig og min makker om sidens brugervenlighed. Jeg er af den holdning at den ikke er overskuelig nok. 

Jeg er ved at få ham overtalt til at vi minimere varegrupperne. Så vi kun har træer/planter og så kommer der en ny kategori, hvor vi sætter vores potteplanter ind. De kommer langsomt på efterhånden som jeg får taget fine billeder og får skrevet en god tekst til hvert enkel vare.

tak for jeres råd - det hjælper! 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det lille video klip. Vi har arbejdet på problemet, men det opstår åbenbart kun nogen gange og aldrig hos min makker som webmaster på siden, så jeg har haft svært ved at vise ham problemet med kurven.

Hvilket program har du brugt til at lave videoen?

Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som falder mig i øjnene er at det slet ikke virker som om i har tænkt over jeres prissætning. Det virker på mig som i har taget prislisten fra jeres leverandør smidt en eller anden markup på i %, gætter på en 50 stykker, ændret kursen og smidt moms på. Disse meget skæve priser vil skræmme mig væk, da det er samme system som på www.billigcanadagoose.dk og andre kina sites. 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt skævt det du skriver!  Hele siden skal gennemgås. Prissætningen er også en af de ting vi har snakket om. Vi prøver at dele varerene op i mellem os og tage os af hver vores varegrupper. Håber at en lille "konkurrence" i mellem os kan få siden til at stå lidt skarpere frem. 

Vi vil se hvilken varegruppe der tjener mest til vores fælleskonto.

Er det en god ide med lidt venskabelig i mellem os?

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Tog mig lige et kig på din nye webshop, da titlen faktisk fanger en - thumbs-up til det:)
Hvad angår sidens layout er jeg ikke selv den store webdesigner, men jeg ved, at jeg selv ret hurtigt får et førstehåndsindtryk af en webshop, så vil da lige dele mine tanker om din webshop her. Det første der faldt mig ind, da jeg landede på hjemmesiden, var en undren over jeres valg af skrifttype. Jeg ved, at det er nævnt tidligere, samt at du pointerede at alle har hver sin smag og aldrig vil blive enige, men i dette tilfælde er skrifttypen faktisk en væsentlig sag.

For det første vil jeg nok altid gå ind for, at man vælger én skrifttype hele vejen igennem eller i det mindste nogen, der ligner hinanden.. Det forvirrer mit øje lidt for meget, at der, både for forside, "om os" og måske også nogle af de andre undersider, skrives i forskellige størrelser og typer. For mit vedkommende får jeg her associationer til et site, der ikke vil gøre nok ud af tingene eller ikke er personlig nok.... Ligesom de pages man ofte havner på ved søgning på bing.com, der udelukkende refererer til andre hjemmesider:)
Skrifttypen gør, at jeg ikke får lyst til at læse, hvad der eksempelvis står under "om os", da det virker for uoverskueligt. Måske lidt mere linjeafstand og evt. en lysere tone af sort ville kunne gøre det?

Hvad angår produkttekster, vil jeg ikke kommentere så meget, da jeg går ud fra, du er i færd med at udarbejde mere udførlige beskrivelser af de enkelte produkter under kategorien "pynteting":) Både for kunders og seooptimeringens skyld:)

Til sidst - gerne gør alle tekstbeskrivelser mere personlige... vedrører også "om os". Det virker meget 'aggressivt' at lægge ud med en konstatering af, at I ikke har de billigste varer. Få flettet denne detalje ind på en mere flydende måde så det ikke skræmmer læseren helt væk:)!!
Men alt i alt -en god idé I har fået jer med webshoppen. Og med et mere overskueligt layout og tekstvalg skal den nok blive fin :)

Mange julehilsner!

Nadia

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at der er for mange varer. Hvis man er ude efter kunstige planter og andet i den stil, så synes jeg siden er flot og overskuelig. Farverne spiller og det er fedt med et slideshow der viser produkter i brug.

Jeg har ikke umiddelbart noget negativt at sige til hjemmesiden.

God jul, venlig hilsen
Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

I sælger kvalitet, men siden udstråler ikke kvalitet.

I skriver: ” Vi har kun varer af høj kvalitet, da vi ikke vil sælge varer, som vi ikke selv ville have stående i vores eget hjem.”  Det er ikke meget på siderne som underbygger at I er optaget af kvalitet, desværre.

Idéen med blider af planter i miljø er god - de fleste af disse billederne er rimelig gode, men virker ikke helt skarpe - måske for dårlig opløsning?

Modlysbilledet af bregnerne er ikke godt nok.

Billederne skifter lidt hurtig. Navigationsboksene burde have piler, og måske tones mere ned.

(Når i viser et produkt her, måske der skulle stå hvilket produkt som vises, og med link.)

De enkelte produktbilleder er heller ikke overbevisende skarpe. Måske nogle nærbilleder også

Selv jeg som ikke er dansk kan jeg ønske mig korrektur både på forsiden, andre sider og på produktbeskrivelserne. Hvis I ikke har råd til proofing, så få en I kender til det. Eller kopiér teksten over i Word, og brug stavekontrollen der.

Synes også valg af font er dårlig - nærmest irriterende. Du skriver at man ikke kan gøre alle tilfreds, men har du nogen dokumentation for at Comic Sans virker godt på din målgruppe?

Du sælger et produkt som koster ganske mange penge, ikke sjov og ballades. Derfor bør du vælge en seriøs font som passer bedre. Og - du har en serif font i overskriften, og en sans serif font i brødteksten. Det burde være omvendt. Når man går ind på ”Hvorfor vælge kunstige blomster” er det næsten ulæselig.

Produkterne forsvinder i kurven – ikke så mærkelig at I ikke har salg…..

Jeg er heller ikke imponeret af jeres historie. Du skriver ”Jeg” men glemmer at sætte navn på dig. Hvad med fuldt navn og bilde på jer begge? Synes I burde få en tekstforfatter til at se på den.

”Handler du her handler du dansk”. Er jeres leverandør Dansk?

Med så høje priser er I nødt til at have en impeccable webside.

Mvh Øyvind

 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Øyvind tak for svar. 

som jeg har sagt tidligere, så har vi alle forskellig smag om der i dine øjene ikke er noget der tyder på kvalitet på vores hjemmeside, kan jeg ikke meget ved.

jeg har rettet nogle slåfejl på siderne, men kan ikke følge dig i al din kritik. 

Jeg er tilgengæld enig at det er et problem at kurven ikke virker - den skal ordnes. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:

Tak for det lille video klip. Vi har arbejdet på problemet, men det opstår åbenbart kun nogen gange og aldrig hos min makker som webmaster på siden, så jeg har haft svært ved at vise ham problemet med kurven.

Hvilket program har du brugt til at lave videoen?

Your welcome :)

Jing--> http://www.techsmith.com/download/jing/default.asp

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)