Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - faktura på iPhone

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, jeg har nørdet rundt længe for at finde svar på et ret simpelt spørgsmål, men jeg kan sgu'tte finde det… Jeg ønsker at kunne lave en faktura til en kunde direkte på telefonen, når jeg står hos kunden og afslutter handlen, og jeg mente at det var det iPhone-app'en kunne bruges til, så jeg opgraderede til Dinero Pro… Det hjalp så ikke ret meget, desværre, men er der nogen, der ved om det er en kommende feature ? Det er egentlig det primære for mig, så jeg ikke skal bruge for megen tid på kontoret, når jeg kommer hjem. 

En lille ting mere - SKAL det virkelig være nødvendigt at logge ind med mail og kode HVER gang jeg vil ind i app'en på iOS ? :/


På forhånd tak for input :)

Rudi

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej linkmanden

Dinero iPhone appen kan pt bruges til at uplodea købsbilag til skyen ved at du tager et billede af en købsfaktura/bon. Den har pt ingen funktionalitet til at oprette salgsfaktura, men det er selvfølgelig på tegnebrættet at få den funktionalitet.

Ift at logge ind hver gang, så er det en fejl der snart bliver rettet så du kun skal logge ind én gang.

Bh.

Jacob Rohde

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt! Tak for svar… :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)