Der er allerede givet rigtig mange gode bud på hvad du kan gøre, men jeg vil gerne give dig et par råd med, set ud fra kundeservice synsvinklen.
1. Sørg for at kunden enten øverst på forsiden eller maks et klik fra forsiden kan se følgende ting:
- Hvilke nummer kan i træffes på og i hvilket tidsrum? Det forhindre at du bliver ringet op i fritiden og det gør samtidig, at kunden aldrig får den dårlige oplevelser som det er, at blive mødt af en telefonsvarer.
- Hvilken mailadresse kan de skrive til og hvilken svar tid kan de forvente (inden for 2 timer, 24 timer, 3 dage, hvad med i weekender og på helligedage?)
2. Hvis i vælger at gå ud på de sociale medier, så link tydeligt til det på forsiden. Det er den bedste platform til at få en god kontakt til jeres kunder, men der er den ulempe, at hvis i glemmer at holde dem ved lige, så vil det kunne skade mere end det gavner.
3. Sørg for enten på forsiden eller under punktet "Om os" at springe alt det sædvanlige "vi er et fælleskab der gerne vil gør verden sundere" og "Vores mål er at sælge lækkert modetøj til de helt rigtige priser" over. Langt de fleste hjemmeside lyder som om, at har kopieret "Om os" sektionen fra hinanden.
Få nogle billeder fra kontoret/lageret og dig/jer personligt op derinde. var ikke bange for at fortælle din eller jeres historie og hvad pokker det er der gør, at du brænder for det du sælger. Vi skriver snart 2014 og alle statistikker og undersøgelser viser, at vi vil handle med rigtige mennesker og ikke "firmaer"
Det var lige et par skud fra hoften. Håber det kan bruges