Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan en Webshop ikke leve uden i dagens danmark 2013-2014

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer også en mobil model, bruger selv min iphone hver eneste dag, så helt sikkert et krav til shoppen.

Kan helle ikke se en grund til for skal oprette en profil, ser kun flere problemer i det for kunden.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

JAMEN ¤#¤%%/"#¤¤#&¤/%¤&#%¤"#¤"!¤ mere kan jeg ikke sige, heldigvis ikke nogen kontanter til manden, men synes nu nok det har koste i vente tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sørg for at du ikke får et separat mobil site, men at webshoppen bliver lavet i responsive design, så det automatisk tilpasser sig størrelsen på skærmen, som den besøgende måtte anvende.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole nævner rigtig nok responsive sider. Det kan der kun lægges ekstra vægt på så mærk dig hans ord :-)

Samtidigt synes jeg også du skal kigge på integrationer. Hvadenten du selv for det kodet eller vil have en løsning hvor det er integreret. Men du vil gøre dig selv en tjeneste ved at tænke på om det skal integreres med økonomisystemer, betalingsgateways, marketingmoduler etc.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Leon Olsen:
Leverandør har rigtig mange god ting som vi kan bruge til vores webshop, men en shop kan også have for mange ting, så det forvirre mere end det gavner for kunden..

Hvis leverandøren ikke kan komme med et bud på hvad der er bedst i forhold til dine behov og du er nød til at spørge her, så skal du nok gøre op med dig selv om det er den rette leverandør??

Teddy

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er allerede givet rigtig mange gode bud på hvad du kan gøre, men jeg vil gerne give dig et par råd med, set ud fra kundeservice synsvinklen.

1. Sørg for at kunden enten øverst på forsiden eller maks et klik fra forsiden kan se følgende ting:
- Hvilke nummer kan i træffes på og i hvilket tidsrum? Det forhindre at du bliver ringet op i fritiden og det gør samtidig, at kunden aldrig får den dårlige oplevelser som det er, at blive mødt af en telefonsvarer.
- Hvilken mailadresse kan de skrive til og hvilken svar tid kan de forvente (inden for 2 timer, 24 timer, 3 dage, hvad med i weekender og på helligedage?)

2. Hvis i vælger at gå ud på de sociale medier, så link tydeligt til det på forsiden. Det er den bedste platform til at få en god kontakt til jeres kunder, men der er den ulempe, at hvis i glemmer at holde dem ved lige, så vil det kunne skade mere end det gavner.

3. Sørg for enten på forsiden eller under punktet "Om os" at springe alt det sædvanlige "vi er et fælleskab der gerne vil gør verden sundere" og "Vores mål er at sælge lækkert modetøj til de helt rigtige priser" over. Langt de fleste hjemmeside lyder som om, at har kopieret "Om os" sektionen fra hinanden.

Få nogle billeder fra kontoret/lageret og dig/jer personligt op derinde. var ikke bange for at fortælle din eller jeres historie og hvad pokker det er der gør, at du brænder for det du sælger. Vi skriver snart 2014 og alle statistikker og undersøgelser viser, at vi vil handle med rigtige mennesker og ikke "firmaer"

Det var lige et par skud fra hoften. Håber det kan bruges Smile 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes kunder må være et rigtig godt svar jf. trådens overskrift Big Smile

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leon,

Er du ikke venlig lige at sende mig en besked? Jeg kan ikke oprette en, men vil egentlig gerne lige i kontakt med dig.

Vh Mark

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Leon Olsen:

En chatfunktion har jeg tænkt over, men vil en kunden ikke hoppe fra hvis de gang på gang ser man ikke lige er på chatten lige når de er?

Det vil kunden sikkert ja. Heldigvis så er det sådan ved mange integrerede chat systemer i dag, at "chat ikonet" på din hjemmeside kun er syndligt, når du er logget på. Chatten er selvfølgelig mest en brugbar funktion, hvis den stort set altid er tilgængelig, men idet "chat ikonet" forsvinder så snart du logger af, så risikere du ikke, ufrivilligt at komme til at skuffe en kunde. 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)