Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starter du snart vikrsomhed eller lige startet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil starte en virksomhed eller lige er startet, så vil jeg lige dele en meget anvendelig bog! (Suk, hvor kedeligt!). Den kan høres gratis som lydbog via Amazons audible, hvis man opretter en prøve bruger derinde.

Bogen hedder "The lean startup" og kan ifølge forfatteren forbedre dine chancer for at få succes!

http://www.amazon.com/The-Lean-Startup-Entrepreneurs-Continuous/dp/0307887898/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1387450292&sr=8-1&keywords=the+lean+startup

Forfatterens eget udgangspunkt er tech startups, men jeg vil mene at metoden han beskriver kan bruges i de fleste virksomheder.

Og så må i alle sammen have en god jul!

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for linket. Det ser spændende ud, og jeg vil helt klart lytte til lydbogen snart. :)

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk en meget godt indspark du kommer med her. Bøger kan så absolut være med til at udvide vores horisont. Specielt da man ofte er hurtigere til at omstille sig til nye markedstendenseri USA og England.

Jeg læser og lytter selv til en del bøger og har også den du nævner liggende klar til læsning, så snart jeg er færdig med The Thank You Economy af Gary Vaynerchuk.

Så god ide med en tråd hvori vi kan anbefale gode bøger :)

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv stor tilhænger af Lean startup tankegangen, og skrev mit speciale om effectuation som er en lidt mere videnskabelig tilgang til nogle af de koncepter der også findes i the lean startup. Det kan helt sikkert anbefales at læse op på de emner hvis man interesserer sig for idéudvikling og opstart af virksomheder der ikke "bare" baserer sig på andre folks penge :-)

Webudvikler og stor fan af god øl og mad

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)