Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis DNS manager?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

P43T:
Og venligst lad være med at bruge min tråd som reklamesøjle for din virksomhed, som du plejer at gøre med 8 ud af 10 tråde du kommenterer på.

Er nu ikke min virksomhed, men lad det nu ligge, du spørger om noget, og du får et kvalificeret svar, længere er den ikke.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

P43T:
Det er langt fra min erfaring med GratisDNS. Der har jeg altid skulle vente flere timer på ændringer selvom der står at ændringer foretages "on the fly". Nu er jeg ikke ekspert indenfor DNS, og jeg har haft roddet lidt med at ændre TTL tider osv. Men har aldrig kunne få mine ændringer til at ske særlig hurtigt hos GDNS.

Selvom du er lidt sur i din forrige e-mail vil jeg da gerne svare dig. Det som sker at visse udbydere ignorer TTL, eksempelvis TDC har altid ignoreret TTL og det er sikkert det du oplever, DNS sendes så vidt jeg ved, direkte ud med det samme, men hvis udbyderne, dem som folk bruger, ignorerer en lav TTL er du jo ligevidt.

Det er ihvertfald min erfaring hvergang jeg flytter et domæne eller laver en ændring. Selv googles gratis dns service, 8.8.8.8 og 8.8.4.4 har forskellige timeout

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

P43T:
Og venligst lad være med at bruge min tråd som reklamesøjle for din virksomhed, som du plejer at gøre med 8 ud af 10 tråde du kommenterer på.

Er nu ikke min virksomhed, men lad det nu ligge, du spørger om noget, og du får et kvalificeret svar, længere er den ikke.

Ok tak.

Ønsker bare ikke min tråd skal gå hen og blive en diskussion hvor eksempelvis du forsvarer Webhosting.dk, og andre forsvarer andre udbydere. Det har jeg set nok gange, ( ikke nødvendigvis med dig men også andre ). Jeg vil bare gerne have nogle andre muligheder end GratisDNS at vælge imellem, og derfor spørger jeg på amino hvad de kan anbefale. Og nu har du nævnt Webhosting.dk, og jeg har sagt at det ingen interesse har.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på https://www.quickdns.dk/ - ved ikke hvad alle deres features er, ved bare nogle bruger dem som alternativ til gratisDNS :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gregersen:

One, Unoeuro, webhosting, wannafind, speednames og en hel række flere. 

Der er _ingen_ der giver dig den samme palette af muligheder som Gdns.

Jeg er også interesseret i de mangler der skulle være i forhold til UnoEuro?

Vi ignorerer ikke TTL og understøtter SRV records, så det skulle gerne være en mulig kandidat :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)