Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til prissammenligning på Wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! 

Som de ildsjæle i er, så sidder I nok også juleaftens dag og arbejde, som jeg selv.

Jeg har et teknisk spørgsmål, jeg meget gerne vil have jeres hjælp til. 

Min partner og jeg har netop startet en prissammenlignings-side, som skal give et overblik over priserne for et givent produkt.

MEN det er ikke som med iPhones eller mobilabonnementer. Der findes nemlig mange forskellige mærker, typer og størrelser fra mange forskellige udbydere. 

Kan det lade sig gøre ved hjælp af et plugin, at samle den billigste pris på hver enkelt produkt (eller nogle udvalgte produkter) så den selv opdaterer hver gang der sker ændringer i prisen - uden at vi selv skal ind og tjekke hele tiden? 

Kan det lade sig gøre? 
Hvis ja, hvilket plugin bør jeg installere? 

Har søgt lidt på det selv, men har ikke kunne finde noget endnu. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hejsa

Synes du skal prøve at tage et kig på http://affiliateplug.in og se om det kan bruges :-) der er første måned gratis, og hvis ikke det kan bruges skal du blot annullere dit abonnement inden fornyelsen, og så koster det ikke noget.

/ Lars
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for tippet, Lars.

Har været inde og kigge på det kort, og det ligner umiddelbart som præcis det, vi kigger efter.

Dog havde vi ikke budgetteret som at skulle betale penge for sådan et plugin, men hvis det ikke kan findes gratis (eller lige så godt) nogen andre steder, så er det da bestemt en mulighed.

Jeg skal hvert fald prøve det første måneden - ingen tvivl om det :-) 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)