Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg få din feedback på et affiliatesite om hus & have?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-aminoer,

Jeg er så småt igang med at få gang i mit affiliatewebsite Primabolig.dk, som jeg i øvrigt deltager med til AffiliateDM. I den forbindelse kunne jeg godt bruge nogle friske øjne til dels at kigge på designet - ser det ordentligt og overskueligt ud, når du klikker dig ind på en af artiklerne, og mangler du noget rent grafisk?

Derudover må du naturligvis også meget gerne kigge på selve indholdet. Er det brugbar information du kan læse dig til, når du klikker dig ind på en af artiklerne? Og savner du noget?

Håber at høre lidt feedback fra dig.

Mvh. Knuth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lyst - og naturligvis kun hvis du har lyst - må du meget gerne +1'e Primabolig.dk :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knuth,

Jeg synes egentlig du er sluppet meget godt afsted med dit site. Jeg tror simpelthen bare du skal fortsætte med at skrive artikler og så vil google langsomt men stabilt belønne din indsats. Du er mere end velkommen til at bruge Promaling.dk via Partnerads, vi betaler i øjeblikket 15% i provision på alt det salg der generes. Vi har både House Docter produkter, Alt i Svanemærket maling, Hempel maling og et hav af designer tapeter og Faxe træpleje produkter. Så der er rigeligt at skrive om hvis du får lyst til at gå i sving med tasterne,

Jeg ønsker dig held og lykke med DM :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for din feedback! Som du måske kan se, har jeg allerede skrevet en del artikler, og Google er faktisk allerede begyndt at hæve mine rankings - specielt med den linkbuilding jeg har udført indtil videre :) .

Det skal naturligvis nævnes, at jeg er igang med at opdatere mine arhives (kategorier) med lidt generel tekst, og måske billeder hvis mine tekniske kompetencer tillader det.

Peter Maler:
vi betaler i øjeblikket 15% i provision på alt det salg der generes

Mange tak for forslaget - jeg vil absolut prøve at tilmelde mig hos jer når nu i giver væsentlig flere procenter en flugger.dk!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke flere, der kan byde ind med noget?

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne da godt tænke os at få artikler på din side, kan det lade sig gøre på en måde :)

Skriv gerne PM

Super pæn side 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan sikkert finde ud af noget, Randers totalservice :-). Skriver en PM senere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :-) Jeg har ellers prøvet at bestræbe nofollow på affiliate links - hvor er det, at du ser dofollow affiliate links?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den ser rigtig godt ud.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)