Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en webdesigner og en der kan programmere php

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvis du er klar på en udfordring og gerne vil være med på kanten af innovation og gerne vil arbejde med en hjemmeside der henvender sig til alle i hele verden! Så vil jeg meget gerne høre fra dig. Landet ligger sådan at jeg søger folk til at hjælpe mig og blive en del af projektet.
 
Det jeg søger:

1. En webdesigner som har et protfolio

2. En der kan kode php til en server og gerne Linux – en der forstår at implementere en seriøs sikkerhed i en hjemmeside.

2.1 Jeg har højst sandsynligt ikke blot brug for en der kan kode php men flere, om du har en uddannelse i php er sådanset lige meget bare du er seriøs og virkelig ved hvad du laver.

Det skal siges, at det er ingen hemmelighed at dette er et åbent projekt (altså der er ingen løn) Den del taler vi først om når det er blevet en succes…

 

Omvendt hvis du kender en dygting person så fortæl ham eller hende om dette.

 

Jeg søger også gerne unge mennesker.

 

Hvis du vil vide mere om projektet så skriv endelig til 29.85.22.37 eller lsa@bemail.dk så kan du også høre lidt mere om hvem jeg er.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan havde du forestillet dig med aflønning. Er det en decideret stilling du har, eller søger du en der kan arbejde "gratis"?

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et åbent projekt, hvor dem der virkelig vil og kan hjælpe med at stable dette projekt på benene, først vil få en hemmelighedskontrakt og hvis de så derefter ønsker at være med får de en kontrakt som netop vil omhandle en pengesum, på basis af at projektet rent faktisk lykkedes…

Ganske simpelt, dette er blot noget jeg går med som jeg ikke kan udføre alene da det kræver folk som ved noget om php bla.

Håber det giver mening eller bare skriv igen..

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Andersen:
først vil få en hemmelighedskontrakt og hvis de så derefter ønsker at være med får de en kontrakt som netop vil omhandle en pengesum, på basis af at projektet rent faktisk lykkedes…

Jeg tror du får MEGET svært ved at finde en der virkelig gerne vil med den holdning! Jeg skriver ikke under på nogen NDA for folk der ikke ønsker at tage en risiko. Derudover læser jeg det sådan at man ikke får en anpart af firmaet men en fast pose penge hvis og så fremt du lige har tid og lyst til at gennemføre projektet. Undskyld mig men du er ret naiv hvis du tror at folk som let kan få 500 til 1000 kr i time skulle gide arbejde på de vilkår. Du skal i hvert fald sælge ideen en hel del bedre.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 19. Aug 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret men som nævnt tidligere er kontrakten blandt parterne ikke lavet og alle muligheder er åbne, om det er en pengesum eller mere bundet er jo helt op til hvad alle bliver enige om.

Men jeg kan se at jeg skal ændre min måde at sprede ideen.

Og være mere klar i budskabet om at det er et "fri-tidsprojekt"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)