Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer min webshop til at konvertere bedre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg åbnede her i weekenden min webshop kvikdeal.dk. Jeg har fået en del ind og besøge den, igår sagde google 106 unikke besøgende. Men ikke en eneste der har købt.. Hvorfor er der ikke det??

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Rødekro
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg læse Martin Thorborgs e-bog kaldet E-Pusher. Bogen er fyldt med brugbare tips og tricks der burde hjælpe. Selv den gratis light version er yderst hjælpsom.

Her er linket til den: http://www.e-pusher.dk/

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ja, jeg prøvede lige at se på siden. 
hvis jeg tænker på navnet Kvikdeal - så forstiller jeg mig en deal side tilsvarende de sider der allerede er der ude.
dine produkter var ikke hvad jeg forventede..

hvordan kommer din trafik ind? facebook link? google søgning - isåfald på hvad?

hvis folk kommer fordi de leder efter en deal tror jeg det har noget med konverteringen at gøre.  

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du det er navnet? Hvilket navn ville bedre, når man sælger ting til gør det selv manden til skarpe priser? :-)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

øv :/ Man kunne ikke afgive ordrene ved mig :/

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et par småting jeg har tænkt på.

- Jeg kører fuld HD på min skærm, og alligevel ser jeg ingen varer jeg kan trykke på, på din forside... Sælger du noget?

- ALLE varer er på tilbud.... Får mig til at undre mig over, om det nu også er reelle tilbud. Der er nogle regler man skal overholde for at kalde det tilbud (bl.a. tiden inden varen har kostet normalpris) - Men det juridiske har du vel styr på.

- Jeg mangler et telefonnummer. - Hvem kan jeg ringe til ved problemer. - Mange slår telefonnummeret op for at finde ud af, hvem de handler med.

- JEG mangler et CVR-nummer... Mange er måske ligeglade med det, men personligt mangler jeg det. - Du sælger jo varer hvor jeg om 1½ år kan få brug for min reklamationsret. Så hvis du ikke vil oprette et CVR-nummer, så synes jeg ikke det virker så seriøst, og overvejer om du er der til den tid.

Just My 50 Cents.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)