Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRRRRRRRR, det sku UMULIGT købe billigt og sælge dyrt - Start problemer!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRR.......JEG HADER DET VILDT.....!

Så fik jeg den vrede ud og er igen frisk til arbejde videre med nye ideer:)
Jeg har haft nogle ideer, men  har ikke kunnet finde billige produkter til videresalg!
Det er tale om gardiner i mange designs og farver. Jeg vil sælge dem i to forkellige længder.
Men de priser jeg har fået oplyst ad leverandør, kan jeg ikke får det til hænge sammen !
 
Hvordan i alverden kan nogle webshops sælge så billigt, det er næsten UMULIGT!, dem kan nye webshop ejere aldrig slår!

Nu sidder jeg og tænker på om jeg skal forstæt med denne ide eller tænke på en anden ide !

Havde i samme problem da i startet!?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kunne måske forestille sig, at dine konkurrenter køber væsentlig mere ind og derved opnår bedre aftale - du er trods alt oppe imod nogen der allerede er ret etablerede på markedet.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er programmør på flere webshops, bl.a. indenfor e cig markedet, hvor der er ret stor konkurrence.

Hvis du kun har prisen som parameter, så er det ikke nemt.

Som ny webshop er det klogt at profilere sig på noget andet, noget du kan gøre bedre end de spillere, der allerede er i markedet. 

Så uanset om du fortsætter med gardiner eller tænker på noget andet, så skal du være opmærksom på at være anderledes end de andre, på den gode måde.

Se på dig selv udefra. Som kunde. Hvorfor skal kunderne vælge dig, frem for dine konkurrenter? 

Når du ved hvorfor, så fortæl kunderne det!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at stil dig selv spørgsmålet?

Hvorfor skulle min leverandør sælge varerne billigere til mig? - og svar så på det spørgsmål overfor dig selv

Du kommer sikkert frem til, at der ingen incitament er til at sælge varerne billigere til dig, tværtimod.

Derfor, hvis du ikke kan tilbyde noget volume, så skal du nok glemme alt om at konkurrere på priserne.

Istedet for ville jeg spørge mig selv om, hvad kan folk være i tvivl om, når de skal købe gardiner.

Noget jeg kunne være i tvivl om, kunne fx. være at hvis et gardin bliver kaldt for 120 cm bredt, betyder det så vindueshullet skal være 120,5 cm for at beslagene passer, eller er det regnet med i de 120 cm?

Det behøves ikke lige være det forslag, men find for eksempel et tvivlsspørgsmål, og så skal du sikre dig at du besvarer spørgsmålet i alle din produkttekster.

Det skal helst være et spørgsmål, som ikke bliver besvaret hos andre gardin webshops. På den måde tør de kun købe gardinerne hos dig, for de ved jo ikke om gardinerne hos din konkurrent passer i hullet.

Og, så vil jeg lige sige at, hvis du håber på at finde nogen som helst, der skal tage det seriøst at sælge til dig, så skal du have fikset din shop.

Den er smækfyldt med

stave/slåfejl - (Selv i din Meta title er ordet Gardiner stavet forkert)

En blanding af dansk, engelsk og andre sprog

Lorem Ipsum tekst

Irrelevante billeder

Links der ikke virker

Kommer man som udefrakommende, lugter det langt væk af en fusker webshop.

/Simon

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak tak tak :)
Er her ingen webshopejer som har haft samme problemer
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender flere som har haft det samme problem med for høje indkøbspriser. De fandt en anden leverandører.

Har du kigget efter andre som kan levere vare til dig?

Mvh

Eric

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gardinonline:
Tak tak tak :)
Er her ingen webshopejer som har haft samme problemer

Wink Det er der sikkert

Men har du "lyttet" til de allerede fremkommene gode råd ?

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for rådene.
Nogen som personligt har oplevet det og hvad gjord vedkommende ved det problem
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det var så let at købe billigt og sælge dyrt, gjorde vi det alle sammen. Men det er det altså ikkeCrying

Derfor er du nødt til at finde på noget andet - der er flere veje ud af det. Find en anden leverandør - find noget andet end prisen at konkurrere på. Pres leverandørerne på indkøbspriserne - det kan ofte godt lade sig gøre at få mængderabatter. Men det kræver selvfølgelig, at du er parat til at købe større ind, end du måske har lyst til.

Min løsning har været at finde alternativer til de dyre leverandører, både når det gælder deres pris (der findes oftest flere grossister inden for et område), men der er også mærker, jeg mere eller mindre har droppet.

Og til sidst: Husk, at prisen er det mindst interessante, at konkurrere på - kunderne kan altid lynhurtigt finde ud af, hvad en given vare koster i forskellige (web)butikker.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen.

Og tak til dig Kirsten E" også. Godt skrevet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)