Prøv at stil dig selv spørgsmålet?
Hvorfor skulle min leverandør sælge varerne billigere til mig? - og svar så på det spørgsmål overfor dig selv
Du kommer sikkert frem til, at der ingen incitament er til at sælge varerne billigere til dig, tværtimod.
Derfor, hvis du ikke kan tilbyde noget volume, så skal du nok glemme alt om at konkurrere på priserne.
Istedet for ville jeg spørge mig selv om, hvad kan folk være i tvivl om, når de skal købe gardiner.
Noget jeg kunne være i tvivl om, kunne fx. være at hvis et gardin bliver kaldt for 120 cm bredt, betyder det så vindueshullet skal være 120,5 cm for at beslagene passer, eller er det regnet med i de 120 cm?
Det behøves ikke lige være det forslag, men find for eksempel et tvivlsspørgsmål, og så skal du sikre dig at du besvarer spørgsmålet i alle din produkttekster.
Det skal helst være et spørgsmål, som ikke bliver besvaret hos andre gardin webshops. På den måde tør de kun købe gardinerne hos dig, for de ved jo ikke om gardinerne hos din konkurrent passer i hullet.
Og, så vil jeg lige sige at, hvis du håber på at finde nogen som helst, der skal tage det seriøst at sælge til dig, så skal du have fikset din shop.
Den er smækfyldt med
stave/slåfejl - (Selv i din Meta title er ordet Gardiner stavet forkert)
En blanding af dansk, engelsk og andre sprog
Lorem Ipsum tekst
Irrelevante billeder
Links der ikke virker
Kommer man som udefrakommende, lugter det langt væk af en fusker webshop.
/Simon