Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vil en person have 26 virksomheder som der ikke findes nogen information om?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet kontaktet av en person der er interesseret i mit arbejde og som siger han vil ansætte mig. Det er jeg selvfølgelig glad for, men der er dog nogle ting der virker lidt underlige på mig og jeg har brug for lidt hjælp til at forstå situationen. Vedkommende (som jeg kun har talt med i telefonen en enkelt gang) siger at han repræsenterer et holding selskab for en række medievirksomheder der sammen disponerer store budgetter

Jeg ønsker selvfølgelig at finde ud mere om dette men der er meget lidt at finde på nettet og det jeg kan finde, forstår jeg ikke helt hvad betyder.
Det telefonnummer jeg blev opringet fra tilhører nemlig, ikke mindre end 26 forskellige virksomheder, der alle er registreret i samme persons navn og alle har adresse i samme lejlighed i Silkeborg. De fleste af virksomhederne har navn der klinger "medie" agtig, men af de stikprøver jeg har taget har jeg ikke fundet en eneste netside der forklarer hvad virksomhederne egentlig laver.  

At der er mange virksomheder involveret passer jo på en måde godt med det manden sagde i telefonen om et holding-selskab, men det at alle virksomhederne er registreret i en enkelt persons navn skaber et ret andet indtryk end det jeg fik over telefonen. Jeg synes også det er lidt foruroligende at der ikke er nogen information at finde om disse virksomheder, udover et unikt cvr nummer, en fælles adresse og tlf. nr. og en start- (og i enkelte tilfælde) en ophørsdato.

Er der nogen der har en idé om hvorfor en og samme person skulle ville have så mange virksomheder der er så tavse omkring sine bedrifter. Hvad kan hensigten tænkes at være? Det er ikke fordi jeg egentlig tror der er ugler i mosen, jeg vil bare forstå hvad slags virksomhed det er jeg har med at gøre.

Godt Nytår

F.C.

  

Tilmeldt 31. Dec 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Francis.

Hvilken virksomhedstype er de 26 birksomheder? Er det ApS'er?

Jeg ville bevæge mig meget forsigtigt ud i det du beskriver.. Det lyder meget falskt, og jeg kan ikke finde en eneste grund til, at han ærligt ville stå i den situation du beskriver.

Det hænger ikke sammen. Vær forsigtig.

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er frivillig foreninger. Jeg synes også det lyder lidt fishy, ikke mindst fordi det hele lyder lidt for godt til at være sant. Men hvorfor vil nogen have så mange frivillige foreninger? Jeg kunne også se at flere af dem er gået konkurs tidligere. Er der penge at tjene på at slå sin egen virksomhed konkurs?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)