Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsidé gratis til dig...:)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hurra for hukommelsen :-)

Til mit punkt om økonomisk interesse:
I min verden må økonomisk vinding aldrig være drivkraften for privat syge/sundhedsvirksomhed.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg fokuserer nemlig ikke på penge men det gør de andre, læs tidligere indlæg...:)

nu skriver jeg af erfaring;) så jo 25 dec fødte min veninde og hun lå på gangen, jeg har et stort netværk og kun en veninde ud af mange som fortalte mig at hun var tilfreds og det er nok 3 år siden:)så min viden er baseret på erfaring og ikke gætterier og meninger;) det er jo netop derfor jeg opstiller denne ide:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter:

Du startede med at pointere, at der var penge i det (med mindre du har rettet dit indlæg).

Som sagt tvivler jeg på, at der vil være nok betalende fødende til sådan en ide. På visse offentlige hospitaler fødes der kun 1-2 barn/børn om dagen, hvilket med din forslagspris kun vil give 10.000-20.000 kr om dagen, hvilket kun er en dråbe i havet ang. sygehusdrift. Hvis prisen sættes op, vil der være færre, der vælger løsningen.

Det kan godt være, du har et venindenetværk der drømmer om privat fødsel (og selvfølgelig også visse andre danske kvinder), men jeg tvivler stærkt på, at alle disse danske kvinder kan og vil give 20.000 kr. pr. fødsel...og så dårlige er vores hospitaler altså heller ikke...jo, hvis man er opdraget til at kræve, kræve og kræve.

Når du er så sikker i din sag...hvorfor ikke smide din ide åå Amino Kapital, hvor der er mulige investorer.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

du har nogle gode pointer, vidste ikke det med amino og investerings sted:) jeg er sikker på at nogle ønsker at føde på en privat hospital. men om ideen er holdbar om den er bæredygtig vides ikke:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

og hvofor lige skal jeg have en stjerne for mit forslag? det er jo blot et forslag /ide/diskussion som bliver kastet op i luften.....?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ll:

1. danskerne har penge, og staten  kunne betale noget af opholdet, da vi nu kan selv vælge hospitalerne??

Det er generelt problem at danskerne stiller ikke nok krav til kvalitet og service(som eksempel kan du sammenligne et supermarked i tyskland eller i netto. I tyskland smiler de , der er mere end 2 slags agurker, medarbejder , pakker dine varer i en pose osv, i dk kan vi nøjes med netto hvor lyset er så svag at jeg kan ikke finde mine varer, der er en kedelig agurk på hylden.... Ja nogle synes at netto er fint men ......det handler om at stille krav!)

2. på en offentlig hospital kan man ikke vælge kejsersnit for førstegangs fødende.  I USA er det ganske normalt at kunne vælge selv, det mangler det danske kvinder også! 

3. på en offentlig hospitaler når du skal føde få en en jordemord som du sandsynligvis aldrig har set før, det kan være en vikar fra bosnien ,det skaber utryghed for mange fødende, og du kan ikke sige jeg vil have min jordmoder......

4 der er en minimal opfølgning på de offentlige hospitaler pg af pladsmangel, man bliver sendt hjem den samme dag man har født??I tyskland ligger man trygt i mindst 3 dage, indtil man psykisk og fysisk er et helt stabilt menneske.

projektet burde overvejes........og man skla ikke tænke på penge når det handler om sundhed og ens børn....

1. Danske betaler i forvejen til sygehusene, og dermed retten til at benytte dem. Og hvis nogle mener at alt er SÅ meget bedre i Tyskland - så kan de jo flytte derned!

2. Kejsersnit skal aldeles ikke være et valg, det er en risikofyldt operation, som kun skal bruges i nødstilfælde.

3. At lige netop du skal nævne ulemper med fremmede arbejdskraft er jo direkte latterligt. Hvad er der nu galt med dem?

4. At få børn er altså ikke nogen sygdom, som kræver sengeleje og pasning i flere dage.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der nævnes en pris på 20.000 kr. og jeg er bange for at det ikke rækker til meget. Så vidt jeg husker at have hørt, koster det mellem 250.000 og 300.000 kr. at føde et barn her i USA, alt inkl. Det er der stort set ingen der betaler, da stort set alle har en eller anden form for forsikring (betalt af arbejdsgiver), som dækker det. Men det er beløbet som det ville koste hvis man selv skulle til lommen.

Så 20K rækker ikke til meget service.

Mvh Carsten

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarter:

For god ordens skyld vil jeg jeg påpege, at det ikke er mig, der kun har givet dig en stjerne. Faktisk bruger jeg ikke stjernesystemet herinde på Amino og har aldrig uddelt stjerne/stjerner.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Fru Hartmann:

ll:

1. danskerne har penge, og staten  kunne betale noget af opholdet, da vi nu kan selv vælge hospitalerne??

Det er generelt problem at danskerne stiller ikke nok krav til kvalitet og service(som eksempel kan du sammenligne et supermarked i tyskland eller i netto. I tyskland smiler de , der er mere end 2 slags agurker, medarbejder , pakker dine varer i en pose osv, i dk kan vi nøjes med netto hvor lyset er så svag at jeg kan ikke finde mine varer, der er en kedelig agurk på hylden.... Ja nogle synes at netto er fint men ......det handler om at stille krav!)

2. på en offentlig hospital kan man ikke vælge kejsersnit for førstegangs fødende.  I USA er det ganske normalt at kunne vælge selv, det mangler det danske kvinder også! 

3. på en offentlig hospitaler når du skal føde få en en jordemord som du sandsynligvis aldrig har set før, det kan være en vikar fra bosnien ,det skaber utryghed for mange fødende, og du kan ikke sige jeg vil have min jordmoder......

4 der er en minimal opfølgning på de offentlige hospitaler pg af pladsmangel, man bliver sendt hjem den samme dag man har født??I tyskland ligger man trygt i mindst 3 dage, indtil man psykisk og fysisk er et helt stabilt menneske.

projektet burde overvejes........og man skla ikke tænke på penge når det handler om sundhed og ens børn....

1. Danske betaler i forvejen til sygehusene, og dermed retten til at benytte dem. Og hvis nogle mener at alt er SÅ meget bedre i Tyskland - så kan de jo flytte derned!

2. Kejsersnit skal aldeles ikke være et valg, det er en risikofyldt operation, som kun skal bruges i nødstilfælde.

3. At lige netop du skal nævne ulemper med fremmede arbejdskraft er jo direkte latterligt. Hvad er der nu galt med dem?

4. At få børn er altså ikke nogen sygdom, som kræver sengeleje og pasning i flere dage.

Uh er ikke tilbeder af personlige og stærke meninger om verden, og slet ikke hvordan "den burde eller skulle" se ud... kan man eller  kan man ikke få en kejser snit  eller nej , må man få en abort eller ej osvosv hvem kan vurdere det?? EnhverLige netop  menneske handler ud fra det perspektiv der er bedst for vedkommende. Personlig valg og frihed er vel alt afgørende for det enkeltes velbefindende?hvis nogle vil føde ved kejser snit er der vel en årsag til hvorfor vedkommende vil det:)

Men se hvad jeg fandt imellemtid...!!! Den er på vej.....

http://www.tv2east.dk/artikler/gravide-skal-kunne-foede-paa-privatklinikker

Og i øvrigt har lige fundet en privathospital (selv om den ser en anelse useriøs ud)hvor de tager imod fødende og prisen var 18.000 kr for hele forløbet, så mit bud på 20.000 var ikke så ringe endda... se her !http://www.foedeklinikmaia.dk/

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4215
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
3. At lige netop du skal nævne ulemper med fremmede arbejdskraft er jo direkte latterligt. Hvad er der nu galt med dem?

Wink Kan jo være trådstarter har erfaringer med udenlandske plejepersonale og læger

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)