Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser værktøj - Deler du ud af din erfaring?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gjerrild
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 52
Fra  FoodFreaks.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil til at starte med at vaske vinduer og solceller for private i nærområdet som bi-erhverv ved siden af min lærlingeløn.

Derfor skal jeg have købt noget udstyr til at starte op med.

I den forbindelse søger jeg nogle med erfaring i hvilket værktøj/udstyr jeg har brug for. Jeg kan sagtens gå ud og købe et såkaldt start sæt, men er det det mest fornuftige?

Kender du til nogle gode værktøjer der bare fungerer?

Det er ikke en fuldtidsbeskæftigelse jeg skal i gang med, så det behøver ikke at være "rolls royce" modellerne, og dermed heller ikke "rolls royce"-priserne :)

Jeg er bosat på Djursland, hvis du er betænkelig om jeg snupper kunder fra dig.

Alle svar modtages med kyshånd! Skype-CoolSmile

Besøg webshoppen www.FoodFreaks.dk

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil være seriøs vinduespudser, så kan jeg helt klart anbefale sobre, ungers og ettore udstyr. Det kan godt være det er lidt dyre, men det er det der helt klart er det bedste. Hvad der passer dig bedst må du desværre prøve dig frem til. Min favorit er unger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det er okay jeg poster her - men er lidt nysgerrig, hvilke mærker/modeller der bruges generelt (altså fx om unger er bredt anbefalet) eller om alle bare bruger deres egen favorit :)

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)