Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste gratis/billigste betalings metode til webshop? (Dankort)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kald mig gammel og konservativ, men jeg vil anbefale nets eller dibs.

Nu kører jeg ikke selv med dankortløsning, da jeg kører med en anden virksomhedsform.

Men kommer jeg ind som kunde på en side, der ikke tager dankort fra disse og det er noget underligt noget man skal betale igennem, så skal jeg kigge alt efter 2 gange for at se om alt er som det skal være.

Kan nævne en bekendt af mine, som i forvejen er utryg ved e-handel, så når disse lander på sådanne sider, smutter de hurtigt igen. Så det er vel en overvejende effekt?

Desuden ved jeg at desværre mange via paypal, som brokker sig over de ikke har fået varen, får pengene igen, selvom de har fået varen. Så det kan også være en stor faldgruppe ved lige netop den.

Men jeg er ikke ekspert, men blot mit input.

Håber du finder den løsning der passer lige dit behov.

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt på præcist det samme, altså at det kan betragtes som en investering (da jeg personligt os selv ville stole mere på det end på noget andet)

Så forstår dig fuldt ud!

Men det prisen, det jo det eneste -.. Ellers er det ren ++++

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
Hvis du snakker om Danske Banks mobilepay står der i deres betingelser at man ikke må bruge det til erhvervsbrug.

Tak for svaret - det er sgu rart at vide ;-)

Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ewire bruges på en eller anden måde uden at have en wwbshop? Altså kan der lægges en betalingsknap ind på en hjemmeside som jeg har adgang til når kunden afhenter en vare, eller mail med faktura eller noget?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Kruse:
Kan ewire bruges på en eller anden måde uden at have en wwbshop? Altså kan der lægges en betalingsknap ind på en hjemmeside som jeg har adgang til når kunden afhenter en vare, eller mail med faktura eller noget?

Er ikke helt sikker på hvad du mener her, men ewire kan godt oprette betalingsknapper ligesom man kan i PayPal.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man kan sende det med en mail f.eks.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)