Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Azehosting vs Meebox

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

bacardil:

Kristoffer - Serverfruit:

Selvfølgelig kan en dedikeret være en fordel - bare ikke lige i forbindelse med en blacklistet IP. Eftersom mailserveren bruger serverens delte IP vil man jo ikke se den dedikerede IP i forbindelse med mail.

Igen udtaler jeg mig ikke om deres setup, men det er teknisk muligt at lave så mailserveren benytter sin egen IP adresse på serveren eks. ved VPS. Kan det betale sig indenfor prisen  det ved jeg ikke er også ligeglad, jeg forholder mig til at det er bedre og det kan lade sig gøre om man kan købe produktet de steder ved jeg så ikke.

En VPS er en helt anden ting. Når man snakker om normal cPanel hosting (som pro hosting hos Meebox/AzeHosting også er så vidt jeg ved), så kræver det at de har slået følgende til i cPanel http://docs.cpanel.net/twiki/bin/view/AllDocumentation/WHMDocs/EximDifferentIps 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, men kan man ikke sælge webhoteller uden at skulle overholde cPanels krav? Det brugte vi heldigvis ikke dengang jeg var indenfor hosting og derved var vi åbenbart også mere fleksible end man er i dag :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
dog vil jeg mene at forskellen mellem 5.1 og 5.5 er så stor at det er værd at betragte som en faktor. Du ville jo ikke mene det samme om versionsforskellen på PHP fra 5.1 til 5.5, vel

Er vel den samme diskussion som altid, hvorfor lade udbyderen bestemme hvilken PHP eller mysql version der skal bruges? Den nyeste PHP er 5.5 og den nyeste mysql er 5.6.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

bacardil:

Okay, men kan man ikke sælge webhoteller uden at skulle overholde cPanels krav? Det brugte vi heldigvis ikke dengang jeg var indenfor hosting og derved var vi åbenbart også mere fleksible end man er i dag :)

Du kan naturligvis bruge et andet kontrolpanel eller ændre på den opsætning cPanel har lavet. Ligesom du også kan slå den indstilling til jeg referede til. Jeg siger bare at som standard er den slået fra.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:

bacardil:

Okay, men kan man ikke sælge webhoteller uden at skulle overholde cPanels krav? Det brugte vi heldigvis ikke dengang jeg var indenfor hosting og derved var vi åbenbart også mere fleksible end man er i dag :)

Du kan naturligvis bruge et andet kontrolpanel eller ændre på den opsætning cPanel har lavet. Ligesom du også kan slå den indstilling til jeg referede til. Jeg siger bare at som standard er den slået fra.

Okay.. Så lagt så godt.. :)

Forsat god aften!

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er så forskellen på den tilladte ram og PHP memory limit på disse to sider?

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander:

Hvad er så forskellen på den tilladte ram og PHP memory limit på disse to sider?

Den tilladte RAM er det man maksimalt må bruge på kontoen. Memory limit er per PHP script der afvikles.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeres servere ikke kun 512 MB ram?

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander:

Har jeres servere ikke kun 512 MB ram?

Hvilket firma referer du til?

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa. Jeg referer til MeeBox. Jeg kan bare ikke lige hitte ud af hvad deres begrænsninger er på osv.

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)