Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af en anderledes slags dating hjemmeside....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære amino brugere

Jeg går lidt og pusler med en ide om at starte end anderledes form for dating selskab.... hvor jeg sammen med et mødested for folk, også vil arrangere dates for dem, på resturanter og biografter osv. 

Jeg har overvejet om jeg skal søge patent på min ide.... da jeg kunne have en frygt for at større selskaber, kunne finde på at kopiere min ide! og udkonkurrere mit site ved at kan lave det billigere eller tiltrække nogle af mine potentielle kunder.... Er der evt. et sted jeg kan tjekke om nogle allerede har patent på min ide, så jeg skal til at søge om lov, for at starte det? og evt. nogle gode steder at kontakte for at få patent på min ide.

Derudover ville jeg gerne høre nogle gode råd/erfaringe jeg kunne få fra andre, som de godt kunne have vært foruden i deres opstart! 

Derudover vil jeg gerne høre om i kan anbefale nogle steder at starte selve min side på nette hvor folk kan mødes.... og evt. anbefale nogle til at hjælpe mig med at få et flot design på siden.

Til sidst ville jeg høre om folk har nogle gode råd, til at kunne promovere min side :-D

Håber der er nogle venlige sjæle der gider bruge tid på at hjælpe mig

Mvh. Kristian

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Mig bekendt er der flere dating sites der har forsøgt sig med det. Jeg synes jeg kan huske noget der hed 6 på date hvor man kunne tilmelde sig og så kom på date med 5 andre på en restaurant.

 

Måske det er sådan noget du tænker på?

 

Louise

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere andre datingsites der tilbyder det du skriver, så tror ikke du får patent på det.

Men skal man have et patent er det Patent og Varmærkestyrelsen du skal have fat i - http://www.dkpto.dk 

Hvis du har brug for hjælp til at drive 100% målrettet trafik til din side, så er du velkommen til at kontakte mig i PB. 

- Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)