Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det de forkerte varer vi har valgt at satse på?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

reklame reklame reklame!

Og i øvrigt så minder den mig sindssygt meget om "telestore.dk" :D

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde måske også få lidt tilbehør på, hvad med potteskjulere. Det er jo lidt irriterende at få noget leveret i en plasticpotte og så skulle finde et andet sted og købe skjuleren.

Kunne du ikke også indkøbe nogle billige liter demineraliseret vand og hælde på blomstersprøjter, så har du pludselig et rengøringsprodukt som du kan tjene gode penge på.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Umiddelbart er det en flot site du har, så hvis de brugere, der kommer på din side er ude efter kunstige trær og potteplanter , tror jeg de ville købe. Har du alle produkter på lager? Hvis du har, vil jeg nok også afprøve andre salgskanaler

Har I ikke et ugentligt marked i Horsens? Prøv at tage derned og hør hvad kunder siger. Brug en weekend i et storcenter. Kom ud hvor folk er og hør deres kommenterer og spred budskabet om dine mange kunstige planter. Det er jo planter du har og ikke så meget blomster?

Måske er det Hyggeplanter du sælger  og ikke Kunstige blomster? Det lyder mere positivt.

Læs mere om salg på denne side. Og afprøv de andre gode råd, du har fået.

Kontakt evt også Business Horsens for personlig og gratis vejledning.

mvh

Mogens

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Ved hurtig skimming af tråden her, så det ikke ud til at være nævnt, men synes ikke jeg noget sted på shoppen let kan se eller finde informationer omkring fragt og levering - der skal jeg helt ned i bunden og trykke på "Salgsbetingelser" - tror det vil hjælpe en del hvis kunderne allerede på forsiden fik sådanne informationer? Smile

Det kan også være jeg bare ikke har øjnene med mig og har overset informationen

 

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I mangler SEO - eller bare få lavet noget link building... Jeg søgte på blomsterlager og der kom ikke rigtig noget med jer frem - først da jeg søgte blomsterlagret.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvem er køberen af kunstige blomster? Jeg tænker umiddelbart kontorer, som ikke vil bestille fra en sådan webshop, men det går jeg ud fra du har mere styr på. Hvis du ikke har tænkt videre over det, var det værd at tænke over.

Jeg har lige taget et hurtigt kig, og det er jo en fin side, selvom jeg synes der lige mangler de sidste på nogle punkter fx logoet

Men ja produktbeskrivelser er helt klart noget der mangler, som der også er tidlig nævnt, og så tænk på, hvad du kalder dine planter.

Fx. http://www.blomsterlageret.dk/shop/planter/phalaenopsis-i-glas-80-cm/ 

Vil dine kunder kalde planten phalaenopsis eller blot orkide? Personligt tror jeg ikke du vil opleve nogen som kalder den phalaenopsis. Dette er dermed forkert at bruge specielt i forhold til SEO. Et godt eksempel er også VVS-folk som i lang tid kaldte deres "vandhaner" for "armaturer" for det hedder det på fagsprog. Når folk vil finde "armaturer" søger de dog ikke på armaturer, men vandhaner for det er det ord kunden kender. Du skal altså tænke på dine kunder.

Ellers synes jeg du skal bruge analytics, og se både mængden af besøgende, men også flowet altså hvor de springer fra. Springer alle fra på forsiden eller ved betalingen? Det er to HELT forskellige problemer der vil skulle løses.

Jeg håber det kunne hjælpe lidt, jeg har ik set så lang tid på det, så har ik været så meget i dybden.

Venlig hilsen

Jeppe 

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Skiltehuset Esbjerg Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil satse på potteplanter til private, var det måske en idé, at undersøge hvad der "hot" inden for ægte planter, og så sælge dem med de kendte "danske" handelsnavne.

Jeg er fx. temmelig træt af min kones indkøb af orkider, som holder i kort tid. Sådan en kunstig orkide ville være tjent ind i løbet af kort tid.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)