Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bank med gratis erhverskonto?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Min private bank er en bank der kun varetager privatkunder og er derfor ikke interesseret i erhverskunder.

Er der nogle der kender en bank uden for mange gebyr måske enda gratis til en erhverskonto til et IVS selsskab.?

Venlig Hilsen

Mikkel Dissing

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, de fleste har en gratis version. Men du er bedre stillet hvis du samtidig er privat kunde. Jeg ved at Nordea var på iværksætter messe sidste år med en gratis løsning.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror de fleste er gratis, men de vil næsten alle have noget hvis du skal have netbank.

Benytter Finansbanken og sparnord, de er billige i forhold til gebyrer.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har spar nord og hvis du samtidig er privatkunde kan du få det gratis, hvis det kører over samme netbank. :) 

Held og lykke! :)  

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra Hellerup
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Energioptimering Nordsjælland Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har danske bank, både erhverv og privat konti hos dem.

Dette er jeg ganske tilfreds med. De har været behjælpelige, både med oprettelse af konto samt. oprettelse af depot for aktieinvestering af overskud. Ligeledes, hvis det har været overtræk på kontoen, har jeg haft albueplads til at udbedre min kredit uden at få rykkerskrivelser og påmindelser i tide og utide.

Der var dog et tidspunkt, hvor jeg manglede 15k, og jeg spurgte derfor om en midlertidig kassekredit, da jeg skulle lave udlæg for materialekøb til et projekt. Selvom jeg fremsendte årsregnskaber, samtykke fra min kunde på sag osv, var det et større bureaukratisk krumspring, så jeg valgte at låne pengene andetsteds :-) 

Vh
Philip Christgau

Eons.dk 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det største problem er, at jeg ikke ønsker at blive privatkunde, så det skal være gratis uden at være privatkunde.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rigtigt godt tilfreds med at være kunde hos Sydbank, både som privatkunde og som erhvervskunde. Hvordan det ser ud hvis man kun skal være erhvervskunde aner jeg ikke, men det er da værd at forhøre sig.

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg håber det er okay lige at springe ind.

Jeg står i samme situation, men vi er 3 der har startet et ApS, men vi har 3 forskellige banker til vores privat konti. Så vi leder også efter en bank der har mulighed for kun at administrere vores erhvervskonto, uden at vi alle 3 skal samle vores privat konti samme sted.

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med sydbank og det ville blive alt for dyrt. 95 kr. om mdr. ekstra gebyr for netbank. gebyr for alle transaktioner osv.

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste jeg har fundet indtil nu, er Nordea, som skal have 75kr pr. kvartal - hvilket er knapper i forhold til Danske Banks 850kr + 750kr for oprettelse.

Som det ser ud nu, vælger vi Nordea :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)