Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere end ét regnskab i e-conomic?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en e-conomic aftale og har brug for at have to regnskab (uafhængige af hinanden).

Ifølge e-conomic kan dette kun lade sig gøre ved at oprette endnu en aftale til kr. 500,-/månedligt.

Kan det virkelig passe, at så dyr en løsning kun kan rumme et enkelt regnskab?

/Nina

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina

JA det således det er bygget op. 1 regnskab = 1 licens.

Hvis du er revisor så har de en speciel licens der gør du kan have flere regnskaber i e-conomic.

/Antonio

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ninaf,

Nu kender jeg ikke dine behov og krav til økonomisystem, men i det nye C5 2014 kan du oprette 5 regnskaber gratis. 

Hvis du så ønsker flere end de 5, vil det koste dig 49 kr. pr. md. 

Du kan læse mere om C5 2014 og dine forskellige regnskaber her: http://www.c5online.nu/c5-2014 

God weekend når du kommer dertil

C5 2014: regnskabsprogram til iværksættere

Kun 99 kr. pr. md. Læs mere på www.c5online.nu 

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Antonio og Rico.

Tak for svar. Desværre kræver min kasseløsning (Flexpos) at jeg har e-conomic, så det er ikke en mulighed at skifte.

Men det kan åbenbart godt lade sig gøre at have flere regnskaber - bare ikke for almindelige brugere. Underligt, når selv billige regnskaber giver den mulighed.

Irriterende!

/Nina

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

For det første: E-conomic er jo ikke dyrt. Det koster penge, men det er da absolut ikke et dyrt system. Jeg kan ikke se på deres side, at de har nogen pakker, som koster 500 kr. pr. måned.

For det andet: Hvis du har to virksomheder, som af hensyn til myndighederne skal have hver deres regnskab, er det vel fair nok, at e-conomic kræver to licencer - det er jo to forskellige juridiske personer, præcis som mig og min nabo.

For det tredje: Hvis du skal bruge to regnskaber for din egen skyld - f.eks. for at holde styr på forskellige projekter under det samme cvr-nummer, vil du kunne købe tillægsmodulet projektstyring, som, efter hvad jeg er blevet oplyst om, kan håndtere den situation.

Et lille ninjatrick til at gøre noget af det samme - gratis, men mere besværligt - er at dele dine debitorer op i flere grupper og så lade hver gruppe relatere til et bestemt projekt. Hvis du har en kunde, som er kunde i begge projekter, kan du bare oprette ham to gange - én gang i hver gruppe. Når du så trækker rapporter, kan du sortere på debitorgruppe, og på den måde har du de to projekter delt op.

Venlig hilsen

Hans (som ikke har anden relation til e-conomic, end at jeg betaler for at bruge det)

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina,

Som også andre nævner i dette indlæg, så er det bygget op således så det er 1 aftale = 1 licens. Så det er korrekt.

Jeg kan se Hans også spørger lidt ind til prisen. Den afhænger nemlig af det behov du har. Jeg ved ikke om du i kontakten med os, afdækkede om du havde samme behov i den nye aftale, som i den gamle. Så det vil være det springende punkt, og det vil jeg rigtig gerne hjælpe dig med at afklare. Skal du bruge nogen ekstra tillægsmoduler, brugere eller andet?

Mvh

Steffen Ekelund - e-conomic

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans og Steffen.

Jeg betaler 388,- kr. /md + moms og til mit behov er det dyrt. Jeg bruger ikke andet i e-conomic end bogføringsdelen + oprettelse af varer. 

Tidligere brugte jeg SummaSummarum, hvor jeg kunne oprette flere regnskaber uden meromkostninger, derfor blev jeg overrasket over at erfare, at et meget større (og dyrere) system ikke også tilbød denne mulighed.

Det første regnskab skal ikke længere bruges, men blot ligge tilgængelig på e-conomic indtil jeg er helt færdig med det, så det er altså kun en overgangsperiode, jeg skal have to regnskaber.

Da jeg kontaktede e-conomic blev jeg ikke præsenteret for nogen som helst løsningsforslag til mit problem, men det glæder mig da at høre (Steffen), at der kan tilkøbes moduler. Måske kan det løse mit problem :)

Mvh Nina

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina,

Såfremt det er en overgangsperiode og indtil du er helt klar i det nye(og det er en kortere periode, selvsagt), skal du ikke betale for det.

Hvis du sender dine 2 aftale numre til mig på info@e-conomic.dk og henviser til dette indlæg, så skal jeg nok sørge for vi får det rettet.

Ligeledes er jeg da interesseret i at høre om der er andre dele af programmet - som du overvejer at bruge, for jeg vil da meget gerne hjælpe dig med at bruge/lave fakturaer eller lign..

Mvh

Steffen Ekelund

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)