Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp :) har lige lavet netbutik

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke købe noget. Når jeg siger at den er over 10% så er det ikke noget kampagne boos, der ligger den.
Så du må revurdere din verden min ven :-)

Ja så må jeg sgu ta' hatten af :D

Det er imponerende

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

cpufan:

Du skal ikke købe noget. Når jeg siger at den er over 10% så er det ikke noget kampagne boos, der ligger den.
Så du må revurdere din verden min ven :-)

Ja så må jeg sgu ta' hatten af :D

Det er imponerende



Ja det er ret godt, men jeg kan desværre ikke tage hele æren. De er selv ret dygtige og så har der været et par andre bureauer på, men jeg fik den da flyttet de første 50 %.

Dbh Martin
Fra Herning
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi hi cpufan............ja det er jo skønt, at der er nogen der er klogere end en selv :)

Har fået tjekket. Det er 4500 visninger. Så nu er jeg allerede blevet klogere :)

Det undrer mig faktisk, hvorfor jeg ikke kan se unikke besøgende. Det er jo ligesom en anelse mere spændende................

 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina og Carsten

Tak for de gode idéer og observeringer. Jeg har besluttet mig for at beholde priserne i netbutikken som de er. Så de er magen til butikken. God idé med andre tilbud i henholdsvis butikken eller shoppen. Den har jeg taget til mig.

Jeg har valgt at levere fragtfrit.

Jeg vil begynde at arbejde på at få nogle farver på siden. Lave baggrundsfarven om, og få en til at peppe forsiden lidt op, så den bliver mere indbydende. Håber I alle vil bidrage med ris/ros, når jeg kommer med en ny forside :)

Mange hilsner

Pia Engelbrechtsen

www.shop.schack-thorsted.dk (og nåh jo et lidt nemmere navn at huske)

 

 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Artemis:

Hejsa!

Først vil jeg gerne sige, at konverteringsprocenten (det vil sige hvor stor en del af dem der besøger hjemmesiden, der rent faktisk også køber) ligger på 1-3% for webshops. Det er så vidt jeg er orienteret meget mindre end i en fysisk forretning, men sådan er det.

 


Der er nu mange webshops der kommer over 3 %. Jeg har arbejdet med saxo.com og der fik vi den over 10 %, så sigt nu ikke for lavt.

Dbh Martin

Naturligvis er der nogle, der formår at komme over 3% - har selv været i kontakt med nogle, et engelsk selskab, der har en konverteringsprocent på omring 10%... og så begynder det jo at være rigtig godt! :-)

Tallet jeg opgav var selvfølgelig også ment som at være vejledende, vil nødigt give falsk forhåbninger. Nu taler vi jo også om en tøjbutik, der tilhører et marked med meget konkurrence.

Men hvem ved, det ville da kun være positivt at have en lige så høj konverteringsrate som Saxo.com!

Mvh. Artemis

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)