Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vejen frem som iværksætter

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer,

Jeg har læst meget om unge iværksættere med masser af succes. Det lyder selvfølgelig fristende, men hvad er det for en proces man går igennem?

Er der nogen der vil fortælle mig, hvad det indebærer og hvad den 'rigtige' vej er til at blive succesfuld iværksætter.

Udover det må I meget gerne påpege både fordele/ulemper (konsekvenser) ved at fremstå som iværksætter. Hvor stort et budget skal man have, hvor meget tid kræver det osv.

Jeg håber at jeg får nogle uddybende og fyldestgørende svar - fra nogle som har erfaring! :-)

På forhånd tak til jer alle!

Venlig hilsen
Kristian22 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen genvej til noget, heller ikke det du efterspørger. Du må bl.a. være flittig indenfor alle kategorierAmino og læse masser anf indlæg. Der finder du svar på mange af dine overvejelser.

Juridisk kan du læse lidt på www.ditselskab.dk/startup, der jo behandler den juridiske del

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob,

Tak for dit svar. Jeg troede ellers jeg kunne få svar fra folk med en masse erfaringer.

Jeg tjekker op på dit link. :-)
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der vil dele yderligere erfaring, som man kan få gavn af?

- Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde en masse inspiration, hvis du søger nok. Mange af de unge succesfulde iværksættere har egen hjemmeside med blog osv. Derudover kan du kigge rundt på tråde her på Amino og på bladet Iværksætterens hjemmeside: http://www.ivaerksaetteren.dk/ 

Ellers gå på biblioteket og lån selvbiografier. Kan anbefale bogen om Datingkongen - stiftede www.dating.dk. Ret fed bog og historie!! Søg og du skal finde :-)

 

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Tak for din besked! Ja så må jeg læse mig frem, hos andre succesfulde iværksættere. Tak for hjælpen, jeg prøver mig frem! :)

- Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Kristian!

Det var så lidt. Du kunne jo selv tage de første skridt og udfylde det hul i markedet, som du netop selv beskriver. Opret en hjemmeside, hvor du fortæller om trin/udfordringer på vejen mod at blive iværksætter. Så kan du særligt lægge fokus på, hvad unge iværksættere kæmper med i forhold til de mere etablerede iværksættere? Du kan næppe være den eneste, som gerne vil vide mere om det at være ung og iværksætter?

God aften :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at der er en opskrift som sådan, på hvordan man bliver en succesfuld iværksætter. Jeg tror de fleste har deres egen måde at gøre det på, og har fået succes på forskellige måder. Så du skal nok forsøge at finde din egen stil.

Men ingredienser som hårdt arbejde, risikovillighed, mod, passion, viden, ekspertise etc. indgår nok for de fleste.

Det vigtigste er nok at man virkelig brænder for det man laver, og er villig til at gå hele vejen for at få succes - hvad det så må indebære.

Amino er et super sted hvis du har specifikke spørgsmål, men generelle spørgsmål som "hvordan får jeg succes" er svært at få svar på. Det er i det hele taget svært at få svar på nogen steder. 

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

Det er korrekt! Men jeg brænder meget for iværksætter, men synes det er meget uoverskueligt, at skulle designe hjemmeside, finde facts, fremstille og sælge dine ideer - samt at læse studie ved siden af! :/
Det afviser lidt den helt store drøm som iværksætter - men bare rolig. Tiden til det skal nok komme, men ville ønske, at jo hurtigere desto bedre.

- Kristian
Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Tak for dit svar! Ja jeg kan godt indse at der er risiko man må tage for at blive iværksætter, i håb om at det fører til succes. Problemet er bare at der på nuværende tidspunkt ikke kan afsættes så meget tid til nogle store fremtidige planer, da man har studie kørende ved siden af. Når det så er sagt, så kan det være meget svært at finde på ideer - som kan føre til succes. Især hvis man gør sig store tanker om et stort projekt! Igen så kan man miste håbet lidt, hvis man selvfølgelig ikke går all-in, 100%.

- Kristian

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)