Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal til for at kunne betale med Dankort på webshop ?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal lige huske på som kommende bruger, at kigge ordentligt på deres priser

Hvis man f.eks. vælger overførelse til egen konto. Så overføres der hver onsdag, og så er det 40kr pr. måned oveni de øvrige udgifter.

Og har man så brug for en "Tilbageførsel af transaktion fra betalingsmodtager ved uautoriseret brug af betalingskort eller manglende levering"

Så er det 275 kr ekstra.

Ikke det måske bliver dyrere end de andre, men det kan vel løbe op.

Kim

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Du skulle se denne, for en mere nuanceret fremstilling  http://www.trustpilot.dk/review/www.ewire.dk

Det er der jeg har kigget... Og så læser jeg selvfølgelig herinde.

Har samme holdning til diverse faktura-services... Deres dårlige behandling af kunderne smitter af på mig... Det er jeg ikke interesseret i.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hansen:
Hvis man f.eks. vælger overførelse til egen konto. Så overføres der hver onsdag, og så er det 40kr pr. måned oveni de øvrige udgifter.

Bliver den automatisk sat til hver onsdag ? jeg troede man kunne overføre penge når man selv bestemte det, altså een gang pr måned.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra byggevarepriser.com
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Byggevarepriser.com Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Sofie

Det er desværre et område hvor hverken FDIH.dk eller vækshuse ved noget om, så når man lægger budget, skal man vide at Nets eller Teller kræver sikkerheds stillelse på ca. 25-50.000 kr for at kunne bruge Dankort og andre betalingskort.

Jeg har valgt e-pay som betalingsmodul, og de anbefaler www.Valitor.is eller www.s5.dk som den Danske afdeling hedder, de kræver ikke sikkerhes stillelse og syntes at være rimelige, men undersøg det selv.

Det betyder at du ikke kan bruge rene Dankort, da det kun er Nets der har eneret på dette kort. Alle andre der tilbyder indløser aftaler har Visa/dankot og alle andre kort osv. det betyder du mister ca. 3-5 % af de kunderne der kun bruger rene Dankort, men det er vel til at leve med.

En ny mulighed er MobilPay, hvor kortoplysningerne ligger på din smartphone, og betaling sker over kundens smartphone, men der er begrænsninger på beløbs størrelserne, så jeg har måtte fravælge disse løsninger. Jeg afventer at 4T lancerer deres mobilbetalings løsning , formodentlig her sidst i januar?.

Povl P www.byggevarepriser.com

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Deres dårlige behandling af kunderne smitter af på mig... Det er jeg ikke interesseret i.

Wink Men den her vil du hellere have liggende på din side http://www.trustpilot.dk/review/www.quickpay.dk

End Ewire der scorer højere end dit eget betalingsmodul - Quickpay.dk ??

Wink Men sådan er det så meget, herunder også dobbeltmoral

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er min teori at nogen firmaer gør mere ud af trustpilot end andre. Der findes firmaer som er let trætte af den form for gidseltagning af virksomheder som trustpilot udøver.

vh

thomas jensen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl P:
Det er desværre et område hvor hverken FDIH.dk eller vækshuse ved noget om, så når man lægger budget, skal man vide at Nets eller Teller kræver sikkerheds stillelse på ca. 25-50.000 kr for at kunne bruge Dankort og andre betalingskort.

Vrøvl. Jeg har ikke stillet en krone i sikkerhed.

Hvis man ikke benytter Nets skal man være opmærksom på, at man ikke må vise dankort-logoet. (Hvilket nok er ligemeget for mange unge mennesker, men det betyder meget for mere modne mennesker).

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Carsten Kvist:
Deres dårlige behandling af kunderne smitter af på mig... Det er jeg ikke interesseret i.

Wink Men den her vil du hellere have liggende på din side http://www.trustpilot.dk/review/www.quickpay.dk

End Ewire der scorer højere end dit eget betalingsmodul - Quickpay.dk ??

Wink Men sådan er det så meget, herunder også dobbeltmoral

Ja.

Hos Ewire er det KUNDERNE der har problemer med betalingssystemet, hos Quickpay er det tydeligvis web-udviklere. - Og jeg vil ikke have at mine kunder har dårlige oplevelser med betalingerne, p.g.a. et eller andet tilfældigt firma der vil tjene fedt (ja, det gør de) på at udnytte kundernes uvidenhed.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Hvis man ikke benytter Nets skal man være opmærksom på, at man ikke må vise dankort-logoet. (Hvilket nok er ligemeget for mange unge mennesker, men det betyder meget for mere modne mennesker).

 Ewire godkendt logo:

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)