Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Responsiv hjemmeside - Feedback

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg kan huske at du har haft webdesign til bedømmelse før - og hold nu k... det er flot lavet :-) Er dybt imponeret over at du allerede i en alder af 15 år har kastet dig ud i så langhåret stof som at kode sit eget website!

Som andre også er inde på, så ville jeg nok også holde igen med at skrive min alder- skriv blot at du er en ung fyr. En virksomhed vil nok desværre opfatte det forkert hvis du "kun" er 15. :-) 

Jeg kunne måske godt have tænkt mig en lidt mildere farve end sort på teksten i de to afsnit på forsiden, evt. noget a la #666 eller #999? Og så lidt større letter-spacing. 

Ellers er der ikke meget at sætte en finger på :-)

Lidt af nysgerrighed; hvad er grunden til at du laver siden på engelsk og ikke dansk?  

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas Sørensen:

Hej, Amino.

Jeg har igennem den sidste stykke tid arbejdet på en ny og responsiv hjemmeside. Det er til min personlige freelance portefølje, www.designbylucas.com. Jeg synes selv at det er endt forholdsvis godt ud, men ville egentligt gerne høre jeres mening, inden jeg skyder projektet i gang for alvor. Kom gerne med ærlig og konstruktiv feedback, så jeg kan forbedre siden mest muligt.

Tak på forhånd! :-)

Venlig hilsen,
Lucas.

Hej Lucas

Jeg har absolut ingen forstand på at designe hjemmesider fra bunden af med koder og alt der hører til.

Jeg syntes det ser super flot ud det du har lavet - meget professionelt!

Dog syntes jeg din forside virker mig lidt stor. Det virker som om at hele banneret og logoet fylder hele forsiden og først når man scroller ned kommer indholdet ;-)

Måske kan du bruge det til noget - måske ikke ;-)

Pøj pøj frem over :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Lucas,

Excellant job mate!!

Looking for a partnership?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)