Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RankScanner BETA åbnet | invite-only

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

henvisningskode: 2693

Dansk Rengøring- rengøring med omtanke

www.danskrengoring.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henvisningsnummer: 9702

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

RankScanner.dk:
Så kan du, som lykkelig bruger af Amino, blot skrive din henvisningskode her i tråden - Vi åbner din konto så snart vi ser koden i tråden, og tildeler dig 25 gratis keywords. Henvisningskoden får du så snart du er skrevet op og logget ind.

Feedback er vigtigt for os


Bud og ligegyldige trådløft er ikke tilladt herinde. 

Jeg var nysgerrig efter at se hvad der gjorde tråden "interessant", og så var det bare en omgang ligegyldige koder folk skal skrive herinde.

Jeg vil foreslå at de skriver de koder til dig i stedet for at alle skal trættes med dem.

Der er absolut INTET interessant i hver enkelt brugers tal for andre end jer.

Ellers god vind :-)

Tak for svaret Gita. :)

Ja, vi havde håbet på andet end bare "koder" i tråden - Med et nyt projekt, er vi jo super spændte på at få indsamlet feedback og høre hvad der er at sige om RankScanner. Det var lidt uheldigt formuleret, så jeg vil prøve at få det ændret bl.a. på rankscanner.com og så se om ikke vi kan få nogle mere indholdsrige indlæg ind i tråden

Det er altid godt med en hjælpende hånd. Tak. :) Og god aften!

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RankScanner.dk:

Tak for svaret Gita. :)

Ja, vi havde håbet på andet end bare "koder" i tråden - Med et nyt projekt, er vi jo super spændte på at få indsamlet feedback og høre hvad der er at sige om RankScanner. Det var lidt uheldigt formuleret, så jeg vil prøve at få det ændret bl.a. på rankscanner.com og så se om ikke vi kan få nogle mere indholdsrige indlæg ind i tråden

Det er altid godt med en hjælpende hånd. Tak. :) Og god aften!

Selv tak Rune, 

Du er virker jo som en flink fyr, hvilket sikkert også er grunden til tråden ikke er låst pga spam for længst. 

Et forslag: at man kan tilmelde sig et nyhedsbrev for at få fordele, fremfor at opfordre til at spamme herinde :-).

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej med jer.

4 sider stort set kun med henvisningskoder...  Det støjer ganske enkelt for meget.

Send gerne jeres henvisningskode direkte til trådstarter.

På forhånd tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan nedlægger man sin konto igen?

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej med jer.

4 sider stort set kun med henvisningskoder...  Det støjer ganske enkelt for meget.

Send gerne jeres henvisningskode direkte til trådstarter.

På forhånd tak for jeres forståelse.

Helt enig John - Det havde egentlig håbet på at folk ville give feedback, og så inkludere deres henvisningskode i bunden. Vi tænkte os ikke ordentlig om ved formuleringen i første indlæg.

Kan man evt. få lov af en administrator til at redigere første indlæg? Smile

- Rune, RankScanner.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den rapportering der er i rankscanner er meget simpel. Er der planer om udskrift til pdf og f.eks. en pr. måned rapport inden for en rimelig tid?

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Tak for interessen, og rigtig godt spørgsmål.

Vi arbejder i øjeblikket på en række nye funktioner, heriblandt eksport til både PDF, CSV og Excel. De andre features der kommer, kan jeg desværre ikke afsløre nu, men jeg kan fortælle at rapporteringen bliver opgraderet med 2 nye oversigter i løbet af februar.

De Bedste Hilsner,
Rune, RankScanner.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at være et super lækkert tool til hjælp i SEO, og jeg glæder mig til at blive klogere på det ved at sidde og lege lidt rundt. 

Hvis jeg skulle nævne noget, så synes jeg, at prisstigning fra gratis bruger til 9 Euro om månede er ret stejl. Har i overvejet en mellemvej, hvor man måske betaler sig til 500 keywords for 5 Euro - eller noget i den stil? 

Det er selvfølgelig fair nok, at i tager 9 Euro for 1500 keywords - det er jer der sætter prisen. Jeg efterspørger blot en løsning for folk, der måske ikke rigtigt har brug for hele 1500 keywords per måned, men godt kunne tænke sig lidt mere end de 10 man starter med. 

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)