Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uopfordret reklame i privat hjem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg havde fornylig misfornøjelsen af at min opvaskemaskine gik i stykker. Derfor kontaktede jeg en reparatør / servicevirksomhed, som reklamerede for at de kunne løse problemet. Aftalte en tid og fik det klaret.

Under besøget spurgte den pågældende reparatør om han måtte bruge toilettet - selvfølgelig måtte han da det. Efter opvaskemaskinen blev lavet, efterlod han en regning og så var alt ellers overstået. Troede jeg.

Det viser sig, at han under sit toiletbesøg har sat et service-klistermærke på vores vaskemaskine, der også står på toilettet. Han har altså mere eller mindre sat et reklameskilt op for egen virksomhed på en hvidevare, som besøget ikke omhandlede.

Personligt synes jeg bestemt ikke det er i orden. Det er trods alt mit private hjem, og det skal ikke opfattes som reklameplads for en virksomhed - specielt ikke, når det ikke var det, som besøget omhandlede.

Hvad siger I?

PS. Jeg ved ikke helt om det er det rigtige sted at skrive, men jeg tænkte, at der måtte være nogle, der kendte til reglerne på dette område. I mine øjne virker det som uopfordret reklame og strider imod markedsføringsloven.

Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde sendt ham en faktura for nedtagning af klistermærket.

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

This.

Gør det!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

undskyld jeg siger det men faktura er da rent spild af tid og overkill - tag det af og kan du ikke få det af SÅ send ham en mail med krav om at han fjerner det. Den kreative mand har villet i betragtning hvis din maskine gik i stykker, og han må da ikke gøre det, men af med det og videre til vigtigere sager på dagsordenen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Han kan vel bare lade være med at sætte klistermærket på.

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Videre i livet.

Så ring til en anden næste gang, men at bruge yderligere tid på det er uintelligent.

Selv opslaget er "overkill" som tidligere nævnt.

 

Mvh. Steffen F.

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Steffen F.:

Videre i livet.

Så ring til en anden næste gang, men at bruge yderligere tid på det er uintelligent.

Selv opslaget er "overkill" som tidligere nævnt.

 

Mvh. Steffen F.

Selvom det kan virke som en lille ting synes jeg ikke at det er passende at gøre uden tilladelse fra kunden.

Hvis en håndværker skal låne mit toilet, bryder jeg mig ikke om at der bliver pillet/rodet i mine private ting, herunder få opsat klistermærker som jeg ikke har bedt om. Det er uacceptabelt og noget svineri - Det skal virksomheden gøres opmærksom på.

Synes derimod ikke at der skal gøres noget drastisk ved sagen, men en fair anmeldelse på Trustpilot om virksomhedens arbejdsindsats + bemærkning om at det IKKE er i orden og gå rundt hos private og opsætte klistermærker uden tilladelse ville jeg nok gøre. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgelig lidt for frisk gjort, men:

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)