Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem Webshop - erfaringer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er jeres erfaringer med betalingssystemer. vi fik ny webshop for ca. 6 måneders siden og flyttede i den forbindelse fra ePay til Wannafind. 

Jeg oplever tit kunder der har problemer med betalingen og spørgsmålet er nu om det er betalingssystemet der fejler eller om det er en brugerfejl?

Hvad bruger I?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Saving Lives Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Omkring brug af betalingssystem så kan jeg fortælle at jeg bruger Quickpay og er super glad for dette. Let og overskuelig gateway og god kundeservice.

Jeg tror du skal finde den rigtige udbyder efter hvor du vil hen med din webshop.

>Er det kun salg i Danmark ??. Skal du have alle internationale kreditkort på siden ??. 

> forventer du at starte op i Sverige, så skal du have en indløsningsaftale med et faktura firma, da ca. 1/3 af SE kunderne betaler via kredit på faktura eller delbetaling.  ( jeg er netop startet der og benytter SVEA webpay ).

Der er forskel på gebyrer afhængig af hvem du vælger at benytte, Det har jeg dog set bort fra og. 

Rådet er, find ud af hvad du vil med webshoppen og vælg udbyder ud fra dette. Jeg anbefaler varmt Quickpay til dig. Tag et kig på deres side evt.

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Det er primært til danske kunder. Jeg har brug for et system der fungerer og at kunderne ikke oplever problemer med. Lige nu syns jeg at jeg har for mange ordre hvor betalingen går galt - og jeg har lidt svært ved at gennemskue hvor det går galt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var grunden til at skifte fra ePay?

Gilpa.dk :
og jeg har lidt svært ved at gennemskue hvor det går galt

En mulighed kunne være at få foretaget nogle brugertests, så du kan se, hvordan de besøgende bruger din webshop.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ved BackupBox anvender Paymill, da dette er et rigtig brugervenlig system, og de har en fantastisk kundeservice, hvor man bliver behandlet personligt.

Hvis du har spørgsmål, er du selvf. venlig til at skrive.

Venlig hilsen

Jeppe Petersen

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)