Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forsendelse af champagne og vin flasker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

En ven og jeg er godt igang med en lille virksomhed. Vi har dog fået et lille problem, som følger: Når vi skal sende vores produkter ved vi ikke rigtig hvem vi skal bruge og hvordan det forløber sig. Vi har været inde og studere de forskellige selskaber lidt, men vi håber på at kunne få noget brugbar information fra jer.

Vi skal sende vores vare i en papkasse, men skal vi selv ned på posthuset eller kan man lave en god aftale, med et af selskaberne: UPS, GLS, Postdanmark m.v.
Vi håber i har nogle gode erfarne svar, på vores lille problem. 

På forhånd tak. Big Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Når det kommer til fragten, så kommer det helt an på hvad der er i skal sende og hvem jeres modtagere er. 

De firmaer du nævner har alle deres fordele og ulemper. 

Jeg har været ca. 4 år i salgsafdelingen ved DPD/Post Danmark inden jeg blev selvstændig, så kender lidt til de forskellige selskaber. Så hvis du kan skrive lidt om hvilke varer det drejer sig om, modtager, modtagerland, vægt etc. så skal jeg give dig mit bedste svar Smile

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette 

Det drejer sig om champagne og vin flasker af 0,75 Cl. Vi vil primært kun sælge til private i Danmark.

bedste hilsner Andreas  

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger i høj grad af mængden.

Da vi startede ud måtte vi selv på posthuset med alle vores pakker fra webshoppen.
Men i dag har vi nået en størrelse hvor vi får dem hentet (Både af PostDanmark og GLS).

Men du kan betale dig fra alt! Du skal bare have nok pakker dagligt for at det økonomisk kan svare sig for dig!
Jo færre du har, jo dyrere bliver det.

Men du kan jo altid ringe til dem og få en sælger ud. Så kan i jo drøfte de forskellige muligheder.

Mvh.

Daniel

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay Daniel. Tusind tak for det meget brugbare svar. 

Mvh. Andreas Boisen 

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Okay... Det kræver som udgangspunkt god emballering OG en emballage der er godkendt af den transportør i vælger. 

Når det er til private vil jeg mene at du skal vælge GLS eller Post Danmark. Primært pga. af pakkeshop/pakkeboks. Det er mere besværligt at afhente pakker fra f.eks. UPS, TNT etc. hvis ikke genudbringning er med i prisen.

Begge virksomheder har også gode udskrivningssystemer til labels, som kan integreres med de fleste webshopsystemer.

Jeg vil klart anbefale dig at kontakte dem og høre hvilke priser de kan tilbyde dig. Det er vigtigt at du oplyser at det er glasflasker, også hvis de ikke spørger om hvad du skal sende. Skulle en flaske blive beskadiget og løbe ud af kassen, kan det ødelægge andre varer... Og det kan gå hen og blive en dyr omgang... (har oplevet det en gang eller to).

Håber det gav mening.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Mette. Tusind tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)