Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop: Manglende ordrebekræftelse til min mail ved ordrer.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Hej Martin,

Er det korrekt forstået, at:

1) Ordrebekræftelse til kunden kommer fint frem hver gang.

2) Kopi af ordrebekræftelse kommer ikke frem til hhv. dig og trustpilot?

Såfremt ovenstående er korrekt, så vil jeg gerne vide a) hvilken mail burde du modtage kopi på? og b) har du tjekket ps error logs samt error logs på webhotellet for at se, om noget fejler?

Min umiddelbare tanke er, at det kan være enten MX opsætningen og/eller modulet som sørger for at udsende disse ekstra mails, som driller. 



Hej Anders.

Det er korrekt forstået.
Vi har tjekket logs, samt haft Meebox's support inde over. Vi har testet hele shoppen på en anden server hvor det virkede fint (inkl. udsendingsmodulet) inden vi gik i luftet på Meebox


Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Det er korrekt forstået.
Vi har tjekket logs, samt haft Meebox's support inde over. Vi har testet hele shoppen på en anden server hvor det virkede fint (inkl. udsendingsmodulet) inden vi gik i luftet på Meebox

Hvor sender du mails til? Det kan måske være noget pjat ift. mx opsætning... Det er før set. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Hvor sender du mails til? Det kan måske være noget pjat ift. mx opsætning... Det er før set. 

Hej Anders.

Hvad mener du helst præcist? Prestashop sender automatisk mails ud til kunderne, det er det der driller ..

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Det er korrekt forstået.
Vi har tjekket logs, samt haft Meebox's support inde over. Vi har testet hele shoppen på en anden server hvor det virkede fint (inkl. udsendingsmodulet) inden vi gik i luftet på Meebox

Nu er jeg forvirret - på side 1 skriver du, at du har en ven som har opgraderet og nu har samme problem - men nu siger du igen, at det kan være Meebox??

Kan vi ikke slå fast, at det er en bug i PrestaShop, som mange også rapporterer i det engelske forum - jeg har også oprettet en tråd med alle de ting, jeg har forsøgt baseret ud fra andres indlæg: http://www.prestashop.com/forums/topic/301686-mailalerts-module-ver-28-not-working-in-1561/

Jeg har lige tjekket den ene af mine kunders shop, som jeg har liggende som test på et webhotel hos Meebox. Version 1.5.5.0 - her virker mailalerts fint (version 2.4 af modulet). Opgradering til seneste udgave af modulet (version 3.2), mailalerts virker fint. Opgradering af shop til version 1.5.6.0 (som deres live version kører), mailalerts version 2.4 - virker ikke. Opgradering af mailalerts modul til version 3.2. Mailalerts viker ikke.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En update herfra: Jeg har fået løst problemet i mine kunders shops. Problemet lå i classes/Mail.php (som blev erstattet med en ny på et tidspunkt i forsøget på at løse problemet).

Se link til korrekt udgave af Mail.php i tråden på PrestaShop forum

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

En update herfra: Jeg har fået løst problemet i mine kunders shops. Problemet lå i classes/Mail.php (som blev erstattet med en ny på et tidspunkt i forsøget på at løse problemet).

Se link til korrekt udgave af Mail.php i tråden på PrestaShop forum

Det lyder SUPER godt!
Jeg sender det videre med det samme og håber mit problem bliver løst :)

Håber det virker.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)