Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øge order gennemsnittet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med at lave nogle strategier til at øge det gennemsnitlige ordrerbeløb og kunne derfor godt bruge nogle inputs. 

Jeg har skrevet en del ting ned, men en af de ting jeg tænker lidt på er have små relaterede produkter i kurven, når man går til betaling. Er der nogle der har meninger, gerne som er testet? 

Ellers tager jeg gerne imod andre gode råd :) 

Mvh. Jakob

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du med kurven mener der hvor de varer en kunde selv har valgt ligger, synes jeg det er en dårlog ide.

Hvis jeg handler i en webshop, og der i kurven ligger andet end det jeg selv har lagt/købt, og jeg så enten skal til at slette ting jeg ikke vil købe, elller ikke kan slette dem ? Så er jeg nok skredet igen uden at købe overhovedet. For du vil vel ikke forære varer væk?

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det er hvor man kommer med mulige produkter, der også kunne være interessant for kunden i forhold til deres køb. 

Kunden har alligevel valgt at købe et produkt, og har derfor nemmere ved at blive påvirket at et godt tilbud. 

Tak for din holdning. 

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)