Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en super god app idé.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en super god idé til en app, men ved ikke hvor jeg skal henvende mig, så håber i kan hjælpe mig i den rigtige retning

Lidt info om app'en:

Det en spil app, hvor man samtidig lære.

målgruppen er til alle der har en smartphone.

Specielt børn & unge vil have gavn/bruge den mest.

Meget simpel app.

Hvor der er store muligheder for bruger fra hele verden, da sproget vil kunne ændres.

Hvad søger jeg?

Rådgivning om denne app er værd at bruge tid på.

En der kan finde ud af at lave apps, hvor vi evt kan aftale at du enten får % eller kontant hvis det er til at betale.

Skriv enten i tråden eller en PM.

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan finde ud af noget, skriv lige;9

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Pengetapper:
Vi kan finde ud af noget, skriv lige;9
Alf for mange Amino tråde munder ud i en der vil hjælpe eller udnytte, og det er helt umuligt at gætte hvad, og kommunikationen Pengetapper ender som en dårlig chat

Amino er et forum og er vel overordnet til for at man svarer i forum og ikke bare hele tiden et eller andet med, at send PB og jeg kan hjælpe og kom med din ide til email.Hotmail.com og hvad ved jeg

Lad os prøve i forum at svare i forum hvis vi mener at ha noget at svare -  og kun sjældent svare så enkelt som KONTAKT MIG Big Smile

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i din post.

Ved du hvor jeg evt kan forhøre mig om min idé? For jeg tror virkelig den kan blive succes.

Har fortalt en nær ven om idéen og han er meget positiv overfor ideen, men vil gerne høre fra nogen med lidt viden om de.

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Du skal henvende dig til nogen der kan hjælpe med den tekniske del af din app. evt spørg på ingeniørskolen (elektronik)

Derudover skal du have lov til at "sælge" din app. Ved ikke præcis hvordan det gøres, men vil tro du kan kontakte apple eller android store.

Der er mange måder at finansiere og promovere din app. på, så det er bare være kreativ :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Hvis du har mod på at lave app´en selv, så kan jeg anbefale dig dette gratis danske video kursus: lav din egen app 

Det er mig der står bag siden, men kan desværre ikke prale af at have lavet denne serie. Den giver dig et rigtig godt fundament til Obejctive-C og Xcode, som er det der skal til for at lave en app til iPhone eller iPad.

Håber det kan bruges!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)