Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode vare til unge iværksættere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er 15 år, og jeg går med tanker om at starte en webshop. Hvad jeg vil sælge, ved jeg dog ikke endnu. Det er derfor, at jeg henvender mig til jer. Jeg vil gerne have nogle forslag.'

Har iPhone dele og tilbehør i tankerne men havd tænker I?

Her er mine krav:

- Indkøbspris højest 75 kr., fordi mit budget som ung er relativt lavt, og derfor søger jeg varer, hvor jeg kan have et ret stort parti hjemme uden at lægge for mange penge ud. Jo billigere jo bedre.

- Rimelig efterspørgelse. Jeg søger ikke et produkt, hvor der allerede findes 20 forhandler, men jeg vil hellere helst ikke være alene på markedet. 2-5 andre sider ville være perfekt.

- Produktet skal være relativt nemt at skaffe på trods af ingen momsregistrering.

Det var mine umiddelbare krav. Jeg vil gerne høre alle jeres forslag og ingen er upassende. Alle er velkomne. Det er et plus, hvis man desuden kan henvise til en leverandør.

På forhånd tak. Kan også købe restpartier

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Jeg søger ikke et produkt, hvor der allerede findes 20 forhandler"

Så er Iphone tilbehør nok ikke det rigtige produkt. :)

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 19. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Baseret på dine kriterier ville jeg sige, at det ikke var helt tosset, hvis du begyndte at sælge ure :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

DavidBentzon:

Baseret på dine kriterier ville jeg sige, at det ikke var helt tosset, hvis du begyndte at sælge ure :)

Næppe.

- Indkøbspris højest 75 kr., fordi mit budget som ung er relativt lavt, og derfor søger jeg varer, hvor jeg kan have et ret stort parti hjemme uden at lægge for mange penge ud. Jo billigere jo bedre.

==> Ure i den prisklasse er alt for dårlig kvalitet

- Rimelig efterspørgelse. Jeg søger ikke et produkt, hvor der allerede findes 20 forhandler, men jeg vil hellere helst ikke være alene på markedet. 2-5 andre sider ville være perfekt.

==> Der er mange konkurrenter, 20+ minimum i DK

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er også 15 år og går også med tankerne om at starte en webshop, min situation minder meget om den du er i lige nu, så jeg tænkte på om vi måske skulle få et samarbejde op at køre, hvad siger du til det?Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du skal bekymre dig om mange andre konkurrerende sider, for du har nogle andre ting der vægter højere - et meget lavt budget. Der er tusindvis af dig i Danmark, og vi ser denne type opslag rigtigt tit "Jeg er ung, og vil gerne starte en webshop. Hvad kan jeg tjene penge på at sælge?" - hvis vi vidste det med sikkerhed, og kendte en branche med et hul ville vi selv tage chancen - vi er jo aminoer, iværksættere.
Men når det så er sagt, så kunne du jo for det beløb bl.a sælge: slips, butterfly, strømper, solbriller, briller med glas uden styrke, armbånd (smykker generelt), ting til skolebrug, billigt boliginteriør (billige lysestager, dækservietter mm.).

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi da godt snakke om :)!

Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du genial..

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt, jeg håber det var et svar til mig! kan du ikke skrive på mobil: 26216880

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg tror heller ikke du skal fokusere så meget på at finde et produkt hvor der kun er 2-5 udbydere. Find hellere et produkt der vækker din interesse, eller et produkt du ved du kan få et godt tilbud på. 

Held og lykke med projektet. 

MVH Lasse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)