Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proteinpulver produktion!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino
Jeg sidder her, og har brugt tonsvis af timer for at udtænke en plan mht. at lave mit eget protein pulver, og opstarte en shop noget alla Bodylab.

Er der nogen der kender en proteinpulver produktion indenfor EU?

Nogen der har erfaring med lign. ting med eventuelt Kreatin, eller er den danske lovgivning helt ude at .... hvis du vil sælge kosttilskud, her i landet?

Mvh. Jens 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

JensMeldgaard:
Er der nogen der kender en proteinpulver produktion indenfor EU?

Hvad er det du vil vide mht. protein fremstilling?

Det lyder ikke rigtigt til du klar over hvor mange penge det vil koste at opstarte en produktion af protein pulver, udover dyrt udstyr kræver det også adgang til en billig protein kilde såsom f.eks valle fra mælke prouktionen.

Mig bekendt bruger dem der fremstiller protein pulver til sportsfolk protein pulver fra Valle.  Arla er en af de helt store producenter af protein pulver.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

JensMeldgaard:
Nogen der har erfaring med lign. ting med eventuelt Kreatin, eller er den danske lovgivning helt ude at .... hvis du vil sælge kosttilskud, her i landet?

Hej Jens.

Hvis jeg var dig, vil jeg prøve at høre bodylab.dk eller proteinsalg.dk mener at de begge har deres egne produkter. Bodylab laver vist deres selv, og proteinsalg køber det vist bare med deres brand på. Men ihvertfald må de begge vide en del omkring det.

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, og tak for de hurtige svar!

Tror i misforstår mit spørgsmål.

Jeg sidder og udtænker planer med, at oprette min egen virksomhed, hvor jeg har mit eget brand(kosttilskud) men ikke lave det.

Søger derfor en produktion, der fremstiller protein.
Er der også nogen, der kan sige på stående fod, hvilket prisleje vi befinder os i pr stk / pr 1.000 stk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)