Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Masoja.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er Smile

Da jeg er igang med optimering af min nye shop, ville jeg meget gerne have noget feedback på min webshop: Www.Masoja.dk 

Ville blive rigtig glad hvis nogen gad og tag et hurtigt kig på den! Wink

Mvh.

Christina

P.s. Jeg ved godt at der ikke er så mange produkter på siden endnu, men bare ignorer det.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina:

Hej Amino'er Smile

Da jeg er igang med optimering af min nye shop, ville jeg meget gerne have noget feedback på min webshop: Www.Masoja.dk 

Ville blive rigtig glad hvis nogen gad og tag et hurtigt kig på den! Wink

Mvh.

Christina

P.s. Jeg ved godt at der ikke er så mange produkter på siden endnu, men bare ignorer det.

Hej Christina

Jeg syntes hjemmesiden har et lækkert design

Jeg kan dog godt blive lidt forvirret/i tvivl om hvad det egentlig er du tilbyder?

Kan folk komme til dig?

Er det en webshop kombineret med klinik?

Under punktet "Om Masoja" mangler jeg at der kommer en side frem (lige som under de andre menuer/punkter). Der kommer kun en lille "side bemærkning" ud hvor der alt for kort (efter min mening) bliver skrevet hvem/hvad du er og hvad du tilbyder ;-)

Det er på ingen måde negativt ment, det jeg skriver ;-) Når du får det hele på plads er jeg sikker på at det bliver en super lækker hjemmeside :-)

Pøj pøj med det :-)

Kat

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

katbeyer:

Hej Christina

Jeg syntes hjemmesiden har et lækkert design

Jeg kan dog godt blive lidt forvirret/i tvivl om hvad det egentlig er du tilbyder?

Kan folk komme til dig?

Er det en webshop kombineret med klinik?

Under punktet "Om Masoja" mangler jeg at der kommer en side frem (lige som under de andre menuer/punkter). Der kommer kun en lille "side bemærkning" ud hvor der alt for kort (efter min mening) bliver skrevet hvem/hvad du er og hvad du tilbyder ;-)

Det er på ingen måde negativt ment, det jeg skriver ;-) Når du får det hele på plads er jeg sikker på at det bliver en super lækker hjemmeside :-)

Pøj pøj med det :-)

Kat

Hej Kat

Tak fordi du gad give dig tid til at feedbacke :-)

Har nu oprettet en separat side til Om Masoja, hvor jeg give lidt klarere informationer i den nære fremtid.

Tusind tak for hjælpen! Smile

Mvh.

Christina

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Kan god lide dit design det er lækkert.

en af de få ting der irriterer mig lidt er når min mus bevæger sig over dine links med din hvide baggrund falder de fuldstændig i et og jeg kan ikke længere ser linksne.

hvis jeg var dig ville jeg enten fjerne effekten af at linkne skifter farve når man hoover over dem eller give dem en anden farve end hvid :)

Mvh.

Simon

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina:

Hej Kat

Tak fordi du gad give dig tid til at feedbacke :-)

Har nu oprettet en separat side til Om Masoja, hvor jeg give lidt klarere informationer i den nære fremtid.

Tusind tak for hjælpen! Smile

Mvh.

Christina

Velbekom :-)

Er forresten enig mht farven på links´ne. Når man holder musen hen over dem så forsvinder de, pga farven ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina 

Jeg kan godt lide designet på siden, den er meget overskuelig. 

Held og lykke med projektet. 

MVH Lasse

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Pågrund af en 403 fejl på min webshop, har jeg nu fået lavet hele min webshop om.

Ville være meget glad hvis i gad og give noget mere feedback på den!

Især hvad i synes jeg skulle satse mest på med SEO osv.

Ha' en god weekend! Smile

Mvh.

Christina

Www.Masoja.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide designet - teksterne er der jo ikke endnu, så de er svære at kommentere på -  og det er jo ellers et af de steder, du netop skal være skarp i forhold til søgemaskineoptimering - men siden er flot og overskuelig - dog er jeg den gammeldags type, der gerne vil vide, hvem jeg handler med, så jeg så gerne at "Om os" var en del af hovedmenuen i stedet for at rode rundt nede i bunden.

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige prøvet at rette om Masoja, så den nu sidder i side kategorierne, var det det du mente? :-)

Tak for din tid!

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina.

Jeg kan rigtig godt lide designet.

Jeg har fundet et lille problem når man skal lægge vare i indkøbskurven. Under antal starter den på 0. God ide at starte fra 1.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)