Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 2-3 testpersoner til webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Frygter at jeg p.t. og måske i lidt tid har oplevet problemer med min webshop, og søger i den forbindelse efter et par stykker eller tre, som kunne tænke sig at lave en ordre på shoppen (ordren slettes igen umiddelbart efter :) ), således jeg kan få testet om der er noget der volder problemer.

Søger feedback på alt fra valg af produkt, lægge i kurven, udfylde kontaktinformationer og bestilling (bankoverførsel vælges blot)

I notatfeltet kan der bare skrives "Amino", så ved jeg at ordren kommer ud fra dette indlæg :)

Shoppen findes her

 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare selv gennemføre en ordre? Det gjorde jeg selv da jeg var i tvivl om mit betalingssystem virkede. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det har jeg gjort utallige gange, men vil gerne vide om andre kunne hænde at opleve problemer med bestillinger på shoppen, da jeg har fået henvendelser fra et par kunder der havde problemer - men hvor jeg ikke havde. Så det er mest derfor :)

Det er heller ikke så meget selve betalingssystemet, der er mere bestillingsproceduren. Har desværre oplevet at ordresiden blev helt blank, så det er blandt andet sådan noget jeg ønsker at få testet af :)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at der allerede er flere der har været inde og "lægge en ordre" men ikke har gennemført den - ville sætte enormt stor pris på lidt feedback på, om det skyldes en fejl på siden eller hvordan og hvorledes.

Ordrerne slettes igen bagefter og man behøver blot vælge bankoverførsel, så det er absolut ikke en test der vil koste noget - derimod vil det hjælpe mig rigtig meget Smile

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Frygter at jeg p.t. og måske i lidt tid har oplevet problemer med min webshop, og søger i den forbindelse efter et par stykker eller tre, som kunne tænke sig at lave en ordre på shoppen (ordren slettes igen umiddelbart efter :) ), således jeg kan få testet om der er noget der volder problemer.

Søger feedback på alt fra valg af produkt, lægge i kurven, udfylde kontaktinformationer og bestilling (bankoverførsel vælges blot)

I notatfeltet kan der bare skrives "Amino", så ved jeg at ordren kommer ud fra dette indlæg :)

Shoppen findes her

Hej Allan

Nu har jeg med en fiktiv bruger været inde og teste din webshop og faldt ikke over nogen problemer undervejs.

Jeg fik denne besked til sidst:

"Ordrebekræftelse

Din ordre på Lepong er komplet.

Send os venligst en bankoverførsel med"

Vh Kat

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kat

Det lyder bare super, mange tak for hjælpen :)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Nu har jeg ikke gennemført en ordre, men har kigget lidt rundt på siden. Og umiddelbart er det jo en ganske fin side (god start og masser af ros herfra). Hvis jeg skulle komme med nogle ønsker som besøgende på jeres webshop, ville det nok være at layoutet var lidt mere skarpt m.h.t. designlinjerne. F.eks. kunne jeg godt tænke mig at "Læg i kurv" knapperne stod på linje på forsiden, og at teksten ikke var så komprimeret (linjeafstand og størrelse), da det kan gøre at siderne ser en anelse rodet ud nogle steder.

Blot lidt fif. :-) Håber det kan bruges, og ellers rigtig god vind med shoppen! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Mange tak for din feedback, det er altid super, især når det er i positiv retning :)

Det er absolut noget jeg vil skrive ned på listen over ting der bør ændres eller kigges på - har snart en længere liste :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hej Kat

Det lyder bare super, mange tak for hjælpen :)

Velbekom :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu fået gennemført nogle ordrer, og takker mange gange for dette og for feedback herpå - har p.t. ikke brug for flere testordrer :)

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)