Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på online kondombutik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi har netop lanceret en ny online kondombutik: http://www.condomy.dk/

Ideen bag siden er enkelhed, rimelige priser & gode, pæne produkter.

Når du allerede læser dette håber jeg du vil bruge yderligere 2 minutter på at tjekke siden og melde tilbage med dine inputs - herunder, fejl, brugervenlighed, priser, funktioner, overskuelighed mv.

Ser frem til at høre fra dig!

De bedste hilsner

Mads

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Din side ser dejlig simpel ud. Er helt vild med, at den ikke er klistret til med alt muligt unødvendigt. 

Når man går ind på "Shop", så vil jeg foreslå, at i fjerner "Mest Solgte" funktionen indtil i rent faktisk har de første salg i hus. Når i har så få varer som i har (hvilket ikke er noget dårligt), bør i måske overveje helt at fjerne den, da den bare fylder. 

Derudover vil jeg gerne rose jer for, at i har så megen nyttig information på jeres produktsider. F.eks. er jeg helt vild med "Pris pr. kondom inkl. levering:". Det gør det hele super overskueligt. Dog gælder det ligesom før, at jeg synes i burde fjerne "Vi anbefaler også" indtil i rent faktisk har nogle andre produkter, som i anbefaler. Lige nu skaber knappen bare forvirring, da der intet bliver vist. 

Sidst men ikke mindst vil jeg foreslå jer at tilføje en "Om vores kondomer" eller noget lignende til menuen. Jeg har aldrig hørt om mærket før, og det kan måske skabe problemer for jer, hvis der heller ikke er andre, som har hørt om mærket tidligere. Jeg er derfor overbevist om, at i ville få meget ud af, at tilføje en beskrivelse af, hvem der laver kondomerne, og om der er noget specielt ved dem (f.eks. i forhold til folk med allergi). 

Derudover ønsker jeg jer bare held og lykke med forretningen, og jeg håber i kan få lidt ud af min kritiske feedback :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

God og overskuelig hjemmeside :)

I kunne godt få en mere attraktiv logo :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med martin i at der mangler et log til venstre for jeres nuværende navn i toppen.

Desuden mangler jeg lidt et CVRnummer, som jeg som kunde altid kikker efter når jeg shopper online. Bare for at være sikker på at det ikke er et eller andet småluskeri.

Desuden helt klart enig med sunet omkring beskrivelse af jeres produkt. Og om der er noget der skiller jeg fra konkurrenter andet end prisen.

Ellers et clean og lækkert design! 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan egentlig godt lide siden, men forventer nu et lidt større udvalg, når nu jeg havner på en sider, der KUN har kondomer på hylderne.

Jeres Om os - handler om, hvad I laver - og det er fint, men jeg savner lidt mere om, hvem I er.

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ik glad for din webshop. der er ikke andet end tomme pakker!

Tag da billeder af selve kondomer. Og skriv overskuelig str på dem og tillokkende tekst.

Og skriv tydeligt pakken sendes diskret mv
Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg harl ige kigget 2 min på siden ;). Jeg syntes den ser fint ud, dog er den lidt kedeligt. En ting mere er at læg i kurv knappen er lidt usynligt for mig. Det er vigtigt kunden kan se knappen. 

Hvad laver i med seo? Det er jo meget vigtig hvis i vil sælge online så folk kan finde jer. Jeg ved ikke hvorfor men der er mange der glemmer onsite seo! Desuden har i ikke meget tekst på jeres hjemme side. Det ville også hjælpe på google.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide jeres site rent grafisk. Det er enkelt og kommunikerer tydeligt. Det jeg mangler, som andre også nævner, er nogle tryghedsmarkører der giver tillid til, at biksen er til at stole på. Dvs. cvr-nummer, adresse på virksomheden, jeres navne, evt. navn på producent etc. Alt hvad der forankrer jer i en fysisk virkelighed og gør, at jeg er sikker på, at I ikke bare er nogle fuskerkarle ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)