Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra Vietnam

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg skal til at importere fra Vietnam vil jeg høre om der er nogen som har prøvet det og som har gode råde at give mht. fragt, priser, told m.m.

På forhånd Tak

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt at du har styr på:

- betalingsbetingelser.

- leveringsbetingelser - Ex-Works, FOB, CIF o.s.v.

- vare/transportforsikring, hvis du skal stå for transporten.

- skal det sendes som søfragt eller luftfragt

 

Mht toldsats - se på www.skat.dk eller kontakt dit lokale skattecenter per tlf.

Mht fragt og priser, kontakt et par speditører (DSV, Blue Water, Seatainers blot for at nævne nogle få) - disse kan også stå for forsikring, indfortoldning, levering og den slags.

 

Det er lidt svært at være konkret ud fra dine sparsomme oplysninger, så vis der er noget specifikt du tænker på, må du oplyse lidt flere detaljer.

 

Mvh 

 

Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have for de gode råd.

Må jeg kontakte dig gennem email hvis der skulle dukke noget op, ellers kan jeg kontaktes på luu@sol.dk

Tak

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du skal bare spørge løs - enten her i forum eller med en privat besked, du skal nok få svar uanset om jeg kan hjælpe eller ej :-)

 

 

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er total seriøs Vietnammer' og alt du skal gøre at importere fra Ghana lufthavn som hedder Pho-Nom-Jay, til Hannoi Jubi-Jay havn, det koster 20.000 vietnamsk dollars og der er ikke nogen told, JUBII.. Så hvad du lige skal fragte, blir' mellem os to ik?Wink

 

 

På forhånd det var så lidt.

Kærlig hilsen Vietnammeren Pho'hoo

 

P.S jeg har så mange experince med fragtelse uden told,

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luu,

Hvordan gik dit importprojekt? Jeg er selv ved at lukke en aftale og har de samme spørgsmål som du havde i 2007. Er det noget du vil dele med mig?

 

På Forhånd tak :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 04:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt hjælpe.

CS Logistics kan levere attraktive priser på import med primært kurér eller luftfragt, samt forsikre dine varer.

Skriv eller ring til ki@cslogistics.dk eller 27834402, så kan vi komme med et uforpligtende tilbud.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne stille mig lidt kritisk overfor "Vietnammerens" indlæg.

Jeg forstår ikke helt hvad import fra Ghana lufthavn? til et andet sted i Vietnam har med Luu`s spørgsmål at gøre?

Jeg syntes heller ikke at det er et "total seriøst" svar på indfortoldningsspørgsmålet, da alt hvad der importeres til Danmark fra et land uden for EU skal fortoldes.

Den givne toldsats finder man på http://vita.toldskat.dk/vita.htm  eller ringer til Skat og forhøre sig.

 

Jeg ville nok finde nogle folk F.eks. her på Amino som har lidt erfaring med Vietnam, og operere derude, til at hjælpe lidt.

Måske enda stå for kvalitetskontrol og fragt, samt et par besøg hos leverandøren for ligesom at vise sit ansigt og få en indsigt i hvad for en virsomhed man egentlig handler med. (en hjemmeside kan se flot ud for få penge).

Der betales jo ofte for varen inden den fragtes til Danmark.

Det samme gælder for lande som Kina, Thailand, Indien, Fillipinerne, Malaysia osv.  Ja måske selv lande i Europa...

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrisswiss

Der er sket en del siden dette indlæg, er i øjeblikket bosat i Vietnam hvorfra jeg driver mit konsulent firma LotuSen Vietnam Consulting som hjælper mindre til mellemstore virksomheder i Danmark med at gøre forretninger i Vietnam.

Du er velkommen til at sende mig en e-mail på trieu@lotusen.dk  og jeg vil prøve og dele relevante oplysninger du skal bruge til dit projekt.

 

God Weekend.

Tilmeldt 3. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Fra  SPK Packaging Co.,Ltd Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
1. SOURCING EXPERTISE IN VIETNAM

Vietnam B2B Direct has been sourcing for worldwide clients for the past 14 years and has acquired a strong expertise in “Business Matching.”

Our Staff has visited well over 1,000 Vietnam Factories and we have a very detailed Internal Database of over 3,000 Vietnam Companies that we have had direct contact with in one way or another. The difficulty of “sourcing” for foreign companies is that many of the Vietnamese companies do not have websites and the Vietnamese Law states that the Factory’s namesakes must be in the Vietnamese language … all of which make it difficult for foreign companies to locate the Vietnam Manufacturer pertinent to their needs. We use 8 different methods to locate Factories of which we speak direct to the company owner or General Director or Export Sales Director. The Vietnam Sourcing Report we deliver to our clients provides a lot of key Company information such as Contact Details, the person we spoke with, their website, the products that they produce, the markets that they serve, Corporate Profile stats and much more.

SPK Packaging Co.,Ltd

Tel: 086.919.8413
Email: asui@spk.com.vn
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)