Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge til App?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har I nogen idé om hvor og hvordan man kan skaffe penge til en app? Jeg har fået en ret god idé, og det kunne da være sjovt at prøve den af:-)

På forhånd tak og ha en god dag!!!!

VH

Berit.

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrevet det i den anden post.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Man finder vel penge til en App, som man skaffe penge til en webside, enten lån, investering eller opsparing :S

Hvis det bliver en HTML5 app, populært kaldet Webapp, så er det langt billigere. Wepapps kan i store træk det samme som en almindelig app. De håndterer bare ikke flotte animationer så godt, i min erfaring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prismæssigt vil en webapp koster det samme som et website i udviklingstimer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

næsten ikke en dag her, hvor ikke en trådstarter har jordens bedste idé til en app - men mangler penge til den, ofte med ønsket om at møde en app udvikler der sætter sig og arbejder på ren risiko og mange timer - mod en eller anden  mindre andel.

Når spørgsmålet  så er: 

Beritm:
Har I nogen idé om hvor og hvordan man kan skaffe penge til en app? Jeg har fået en ret god idé, og det kunne da være sjovt at prøve den af:-)
så kunne svaret vel være - at det gør man på samme måde som man skaffer penge til masser af andre projekter. Man lægger til side fra andre indtægter indtil man har en pose penge man kan tilbyde andre for at arbejde med at udføre tingene  fuld eller delvis betaling og dermed mindre ejerskab.

Ud fra udtryk om en SUPERIDE og ikke andet, tror jeg ikke der skabes forbindelse til nogen der vil sætte sig måske 300 timer og arbejde gratis

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen til min app:

Det en spil app, enten lavet i html5 da der ikke skal bruges billeder til spillet.

Hvordan spiller man?

Når man åbner app'en, skal der kom et login eller opret bruger.

Herefter skal man kunne vælge at spille alene, mod computer eller mod ven.

- Man kan opret bruger gennem facebook/Twitter osv. Hvor efter man kan invite til kamp mod sin ven.

Når man har fundet hvilken kamp man vil, skal man vælge en af 3 boks hvor selve ideen/spillet starter. (Vil gerne fortælle mere om ideen og undersiden, men er bange for at afslører for meget og derved miste den)

Så mit spørgsmål er, hvor meget kommer sådan en app til at koste mig og hvordan sikre jeg mig bedst muligt mod at min idé bliver taget fra mig?

Vil selv skyde penge i projektet, så en partner er ikke nødvendigt for mig.

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
næsten ikke en dag her, hvor ikke en trådstarter har jordens bedste idé til en app - men mangler penge til den, ofte med ønsket om at møde en app udvikler der sætter sig og arbejder på ren risiko og mange timer - mod en eller anden  mindre andel.

Søger ikke partner eller penge til at skyde mit projekt, bare råd til hvordan jeg kommer bedst igang og om min idé er værd at bruge tid på.

Vil bare gerne have råd fra de rette mennesker, synes alt for mange mennesker bare skrive til en i privatbesked og vil høre ens idé, hvad fra holder dem i at tag idéen efter jeg har fortalt dem det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

darkwind:
Vil bare gerne have råd fra de rette mennesker, synes alt for mange mennesker bare skrive til en i privatbesked og vil høre ens idé, hvad fra holder dem i at tag idéen efter jeg har fortalt dem det?
enig i det med PB . Du vil ikke ha så stor risiko for at nogen løber med ideen hvis du giver den til en app udvikler der kan den tekniske side, og får underskrevet først en NDA - fortrolighedserklæring og så en klar aftale om hvad der skal udvikles med del etaper og priser og forventninger/krav. Netop kombinationen NDA og penge til den der sidder med arbejdet, vil generelt sikre ideen på dine hænder. 

Værre er det for de som skal ha penge - for investorer vil generelt ikke underskrive NDA når de ikke kender ret meget til ideen, for de vil dermed udelukke sig fra et hav af ideer. Langt nemmere med en lønnet person der skal udføre arbejdet

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af hvilke typer spil der er tale om, så tager det nok en fuldtidig programmør omkring 2-7 dage at lave hvert spil, og dertil 3-4 uger at få opbygget platformen. Hvis programmøren skal have 2000-4000/dag, så kan du måske selv regne det ud :)

Dertil skal også lægges en grafisk designer.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hoxer Bønding:

 Hvis programmøren skal have 2000-4000/dag, så kan du måske selv regne det ud :)

Dertil skal også lægges en grafisk designer.

Er det bare mig eller er 2-4000 kr. pr. dag ikke ufattelig meget og mere end nødvendigt? Det kan godt være, at det er niveauet, men jeg vil tro at det sagtens kan gøres billigere.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)