Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er David James og jeg har Swag505.com hvor jeg sælger Mobiltelefone Tilbehør, sd kort og USB nøgle.

Jeg vil derfor gerne hører jeres ris og ros, faktisk er alt feedback velkommen. Kommenter gerne på udseende, tekst osv.

Tak for hjælpen til alle aminoer.

http://swag505.com

MVH David James

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver sendt videre til en helt anden side, der ikke har noget med telefoner at gøre. 

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke den store fan af shoppen design (på Swag505.com), det er lige en tand fór standard efter min mening, men hvor meget potentielle kunder tænker det samme, skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Har du overvejet at finde et design der "spiller" lidt mere?

 

Tilmeldt 30. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Fra  www.Vandklar.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Hvis du sælger mobil telefoner og tilbehør, så har siden ikke meget med det og gøre. 

Jeg kan i hvert fald ikke finde det.

Mvh Team 

Vandklar.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Vær opmærksom på at swag505.com linker til en helt anden side end www.swag505.com 

Derudover synes jeg at din højre side er svær at finde rundt i. enten bør billederne deles op, eller også skal budskaberne gøres mere tydelige. Vidste f.eks. ikke hvad jeg skulle bruge dit google-logo til, men kan så forstå det er til din pluskonto. Det kan godt gøres tydeligere.

Vær også opmærksom på hvad der bliver highlighted når ens mus hviler på et billede (fx hende pigen med skiltet swag505 viser teksten "Hat2".

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du skal gøre den danske tekst dansk. Lige nu er det en blanding mellem engelsk og dansk.

Faldt lige over dette "Swag 505 is one of Denmarks largest memory distributors" Er det sandt?

Mvh.

Nikolaj


Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ikke fan at opbygningen af dine side. Det er chaos i mine øjne og jeg syntes også forsiden er proppet alt for meget med produkter. 

DESUDEN husk at linke rigtigt

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)