Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativt firmanavn søges :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I kreative amino'er...

Vi er par stykker der er ved at starte et konsulent firma, der tilbyder LEAN implementering, undervisning og facilitering i forhold til procesoptimering. Det er primært administrative virksomheder vi henvender os til. Vores profil er at vi er "nede på jorden", "ikke for smarte" (forstået som "ikke smart i en fart" :-)), nærværende med kunden, 

Vores navne skal ikke indgå og "LEAN" behøver det umiddelbart heller ikke, men gode forslag modtages med god taknemlighed. *.dk skal helst være ledigt.

Håber på nogle friske bud :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, jeg har set dem tidligere. Nogle gode videoer. 

Tror vi er rimelig skarpe på hvad forretningsmodellen er og hvad vi vil leverer. Faktisk også derfor jeg skrev at "LEAN" ikke behøvede at indgå, da man bliver "låst"

Er nok lidt ude efter noget der måske ikke specielt siger noget konkret om hvad vi laver, men bare et fedt ord.

Ellers har vi haft navne som "Jolean", "Grooke" og "Lafido" oppe og vende. Vil godt også hører jeres mening om f.eks. disse :-)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt du skrev LEAN ikke behøvede at indgå men LEAN er en teknik men også et begreb. Måske lidt søgt men LeanOnUs - overført til at jeres kunder kan "læne" sig op ad jer i alle de ydelser i tilbyder nu og fremover...

ellers noget med "værdi" som i tilbringer kunden.....

Thomas Kaarup

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Vi arbejder indenfor samme område, så mine tanker ville være noget i stil med:

Sightstone - Learning to see
TransProcess - Visibility throughout the value chain
EasyImprove - Better tomorrow today
EasyTask - Better administration 

Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode forslag.

@jakob - måske lidt lange ord, tygger lige lidt på det.

Sjovt at I tænker engelsk, det gør jeg også - ved faktisk ikke hvorfor, da vi aldrig bliver internationale og nok primært vil arbejde på dansk :-). Men ja, jeg synes også det lyder bedre :-). Gu' ved om det bare er tiden, men det har slået mig de sidste par dage. Ligeledes hvis man bruge *.dk domain så synes jeg godt det kan virke "akavet", hvis I forstår hvad jeg mener. :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

optiprocess

optiproces

betterprocess

valueprocess

Alle ledige DK domæner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)