Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores ansigtsmaske-shop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Vi er efterhånden så langt med vores webshop, at vi stirrer os blinde på de lavthængende frugter. Der er plads til forbedring, så vi vil utrolig gerne have jeres inputs i forhold til vores webshop, så vi kan få rettet det til.

Hjemmesiden er pt. testet på ipad mini og iphone, hvor den opfører sig pænt. Vi er klar over, at der mangler lidt tekster og de sidste produktbilleder bliver rettet til snarest, så de alle viser den aktive ingrediens.

www.ansigtsmaske-shop.dk  - Glæder mig til at høre fra jer :-)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest vil jeg gerne rose jer for, at det meste faktsk ser ret gennemført ud!

En ting der undre mig en del er dog, at man ingen indlæg kan se, når man klikker ind på "Beauty Bloggen" i toppen? Derimod kan man sagtens klikke ind på de to nyeste indlæg, som bliver vist i bunden af hver side. Det må da næsten være en fejl?

Ikke at det egentligt gør mig så meget, men jeg kunne ikke lade være med at undre mig lidt over, om de "Testimonials" som i så fint viser frem rent faktisk stammer fra jeres egne kunder? Hvis ikke, ville jeg overveje en ekstra gang, om det er fornuftigt at skilte med? Det skal selvfølgelig være op til jeres egen vurdering, men jeg ser det ikke ligefrem som troværdighedsfremmende at vise testemonials, som ikke er jeres egne. 

Håber ikke det var for hårdt? Tænker, at i gerne ville hære det kritiske, som jeg lige hurtigt kunne opdage, og jeg håber, at det kan hjælpe. 

Jeg mener dog, at i har en rigtig fin side, og jeg ønsker jer alt mulig held og lykke med virksomheden! 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!  Tusind tak for input og lykønskning! - Det er på ingen måde hårdt, det er værdsat i høj grad.

De nævnte elementer er noget, som vi i højere grad skal have prioriteret at få gjort færdige, før vi åbner op for shoppen :-)!

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes siden er rigtig flot og tiltalende når man først kommer ind på den, god slide og professionelt ser det ud.

En ting jeg dog ikke kan lade være at falde over som det første, er, at når jeg scroller ned, kommer "mest solgte produkter" og jeres "derfor" og testimonials.

Nu er jeg måske ikke lige den målgruppe i har for kunder, men jeg ville selv synes det var enormt træls, at skulle trykke på "shop" knappet hver gang jeg kommer ind - det er i min optik blot et "tryk" for meget. Måske skulle sliden komme første gang man kommer ind på siden, og så gemmes med en cookie i en måned eller lignende, og så skulle shoppen frem over være første side.


Derud over synes jeg måske et trustpilot embeed er mere fornuftigt at bruge pladsen på, end testimonials.

Håber der var lidt brugbart i mit vrede indlæg - held og lykke med forretningen.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input, det er værdsat!

 - Vi får rettet på teksterne på forsiden.

Mht. indgangen til shoppen, så er det intet problem at ændre. Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt det vil forbedre konverteringen - Det må vi teste!

 - Mht. trustpilot, så vil det også være spændende at teste. Vi har efterhånden læst meget forskelligt omkring effekten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er umiddelbart enig med luskebuksen, da testimonials kan være en tricky ting. Der er jo ingen virksomheder der vil vise negative testimonials, så for mig kan det i stedet virke som om man prøver at få produktet til at være noget det ikke er. Her ville Trustpilot eller lignende være at foretrække efter min mening, da den er lidt mere objektiv.

Derudover synes jeg ikke at kunne finde et CVR-nummer?

Jeg er klar over at I har "om os" i bunden (i to forskellige kolonner), men jeg savner info omkring virksomheden allerede i toppen. Da jeres slider i toppen fylder så meget, så efterlader det ikke meget plads til at forklare kunden hvad I kan, som jeres konkurrenter ikke kan. Jeg ville ihvertfald overveje hvilke ting kunden skulle nå at se som det første, da det langt fra er alle besøgende der når ned til bunden af første side.

 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er muligt, det er mig, der har et lidt skævt forhold til tingene, men jeg er egentlig ikke så interesseret i hvad, der i de forskellige masker (selvfølgelig skal det stå der, men det er ikke 1. prioritets viden for mig). Jeg vil hellere vide, hvilke hudtyper de passer til og hvilken forskel, de kan gøre.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lau Sunde

Skønne observationer! Jeg prøver at få sat cvr-nummer op i toppen og tilføjet det i bunden ligeledes.

Testimonials skal vi have udskiftet snarest. Det er planlagt, at vi får noget mere feedback på de vareprøver, som vi sender ud til relevante kanaler.

Du har helt ret mht. konkurrenceparametre - jeg vil gå i tænkeboksen ift. en slider, der på forklare det ganske kort. Muligvis kigge på muligheden for en popup. - Eller har du en god ide til, hvor vi kan formidle den info?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen 

Fantastisk! :o) Der er / kommer beskrivelser under de enkelte produkter ift. den aktive ingrediens i maskerne. Udover denne er maskerne bygget ens op, så de er velegnede til alle hudtyper. Derfor har fokus på teksterne også været, at beskrive den aktive ingrediens. Dog har de naturligvis forskellige virkninger, som kan være mere relevant for nogle hudtyper.

Hvordan tænker du, at man bedst imødekommer den udfordring? Skal vi oplyse om, at maskerne egner sig til alle hudtyper - eller lave en guide, hvor vi hjælper kunden på rette vej? Eller noget helt tredje?

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbart synes jeg det er voldsomt at slideren fylder hele skærmen (ser den nu på min 22" skærm)

Jeg ville foretrække at der i en af siderne var info omkring firmaet. Kort og konkret (less=more) -> Hvad er jeres forcer, og hvorfor skal kunden købe hos Jer, og vende tilbage når produktet er brugt? :) Håber det giver lidt ideér

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)