Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webshop til hobbybrug

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg vil gerne åbne en webshop og har købt domæne og webhosting.

Jeg vil gerne sælge tøj, som jeg selv  fremstiller i min fritid og det er ikke noget jeg regner med vil give det vildeste overskud, men blot noget jeg vil hygge mig med og så tage den derfra :)

Jeg har ikke selv de store erfaringer inden for hjemmesider, webshop mm. og har derfor i sinde at betale mig fra det ;) Jeg undrer mig blot over at det skal koste mellem 3.000-6.000 for en simpel webshop med enkelte produkter. Er der billigere alternativer, såfrem hvilke? 

På forhånd tak!

/Lauren

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv C-soft.dk

deres web1-shop koster hvis 99kr pr. mdr. og så er det med betalingsgateway (du skal dog have en aftale med nets)

deres oprettelsesgebyr kan jeg ikke huske hvad er, men mener der er omkring 1200kr.

Deres system er dejlig let at finde udad, dog ved web1 skal du bruge deres layouts, du kan dog ændre logoer, topbilleder osv.

Det var mit forslag :) go'weekend

//pete45

Happykids

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lauren:

Jeg har ikke selv de store erfaringer inden for hjemmesider, webshop mm. og har derfor i sinde at betale mig fra det ;) Jeg undrer mig blot over at det skal koste mellem 3.000-6.000 for en simpel webshop med enkelte produkter. Er der billigere alternativer, såfrem hvilke? 

Hej Laura - jeg synes du skal prøve at kigge på Shopify - tror det vil passe godt til dig :)

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauren

Den billigste måde jeg kender at oprette en webshop på i dag, er klart TicTail.com. Her kan du helt gratis oprette en webshop og tage imod betalinger. Udover at det er gratis, så er deres system også klart det nemmeste jeg har set på markedet.

Vi laver også selv et shop-system i CloudSprout og inspireret af blandet andet TicTail og Dinero, vil vi senere på året lancerer Shop7, som bliver gratis indtil man har solgt for over 100.000 kr. og vil være ligeså brugervenligt som TicTail, men bare med lidt flere muligheder.

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal overveje enten shoporama eller shopify det er helt klart noget jeg vil overveje

Når shopify engang får åbnet for muligheden med betalingsgateweay i dk så man ikke skal have aftale med PBS og Epay. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo en hel del muligheder for at komme billigt i gang, ud over de mange gratis muligheder, så giver vi muligheden for man kan få sin egen shop - der virker på mobil, tablet og PC til Aminopris kun 1.995,-

Her får du en komplet shop med design og serverplads, du skal ikke tænke på at rode med design m.v., det klarer vi for dig. Du skal være velkommen til at kigge forbi på www.WUUZUU.com

Rabatkoden: aminorabat giver en rabat på kr. 3.000,- og du er hurtig i gang med din nye shop.

Har du spørgsmål så kontakt mig endelig.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauren,

Du vil godt kunne lave noget i stil med min webshop fansport.dk til den pris. Den er lavet på Prestashop med Ewire som betalingssystem.

Skriv evt. hvis du har spørgsmål.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)