Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp mig er blevet røvrendt og nu total på spanden ingen vil hjælpe

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det var spå det sidste jeg havde at komme med her... du vil altid mene at politiet er nogen idioter... fakta er at det stort set altid er anmelder der er det når de ikke kan hjælpe... for de vil hellere end gerne hjælpe!

hygge hejsa:)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at alve et indlæg her med hvad har af evner til at hjælpe folk med. Så kan du arbejde for dine penge siden du jo er arbejdeløs. Tror næppe der er nogle her der bare giver dig penge :D

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal låne penge for at komme af med de mange regninger, men ved at låne penge begraver du dig selv i flere regninger fremover.

Du skriver at han truer dig. Hvis han har kontakt til dig så har du også kontakt til ham, dvs. at via dig så vil politiet have kontakt til ham. Det lyder lidt usandsynligt at du bliver truet af en på livet, bruger en masse penge til noget og modtager regninger, samt at han har din bil. Og politiet kan ikke hjælpe?

Hvodan kontakter han dig? via tlf? så skift nummer.

Dukker han op på din adresse? Så flyt. Flyt hjem til en af dine venner/familie hvis det er det der kræver. Det dummeste er nok at låne penge for kommer ud i flere problemer. Hvis du allerede nu har problemer med at betale de penge du skylder så er lån ikke dit svar, med mindre en af dine venner eller familie kan låne dig.

Jeg ved at dette indlæg er måske lidt hård, men det lyder bare usandsynligt.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
du vil altid mene at politiet er nogen idioter

Vrøvl! 

Så  sort og hvid er verden ikke. Jeg har flere gode venner indenfor politiet og jeg synes på mange måder, de gør det godt - men jeg synes godt nok også de laver mange fejl og forkerte prioriteringer - men  det skyldes jo nok også at jeg gennem mit job  støder på rigtig mange af dem, der føler sig uretfærdigt behandlet af politiet - så jeg hader ikke nogen som helst - jeg bruger bare min sunde fornuft og min kritiske sans.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Majbritt Jacobsen:
der føler sig

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja. Mener du det er fint, hvis politiet efterlader sig et spor af helt almindelige borgere, der føler sig dårligt behandlet af ordensmagten?

Om en prioritering er god eller dårlig er jo altid et holdningsspørgsmål - så det kan jo aldrig bevises, hvem der havde ret......eller det kan det jo så i de sager, hvor en dødstrussel, der ignoreres af politiet ender med drab.....

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Majbritt Jacobsen:
der føler sig dårligt behandlet

Tilmeldt 27. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt give Majbritt ret. Vi havde en bogholderske som løb med 600.000 kr fra vores firma. meldte hende til politiet, med klare beviser for hun havde stjålet, først efter 2 år kom hun for retten, og her et år efter går hun stadig på fri for, selv om hun fik en dom på halvandet år. Svaret fra politiet, " de havde ikke tid til at tage sig af sagen.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Chene:
varet fra politiet, " de havde ikke tid til at tage sig af sagen.


og tænk sig så hvis de skal til at reagere på samtlige trusler....:)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men er bottom line ikke at vi mangler politi til at løse alle opgaver vi gerne vil?

Hvis en mand truer en kvinde på livet, så synes jeg vi skal gøre noget. men hvad?

Smide manden i fængsel? Så tror jeg nu nok alle i DK ville have været bag træmmer :-)

Livvagter til kvinden? En mulighed, men tror ikke vi har penge til det.

Hvordan kan man hjælpe kvinderne? Hvad kan politiet gøre?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)